Jump to content

24h mod?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nog een vraagje...

In San Andreas (pc) duurt een dag in het spel 24 echte minuten.

Dat vindt ik persoonlijk een beetje snel.

Dus mijn vraag is...

Is er een mod (of cheat of wat dan ook) dat er voor zorgt dat een dag in het spel echt 24 uur duurt???

Dus je moet echt 24 uur spelen voor dat er een dag om is.

Groetjes van de Nederlandse :clown:

Bewerkt: door gtrNL
Geplaatst:

===>HIER<===, op gtagames.nl, staan een hele hoop downloads voor SA. Lees deze even door..

Als wat jij vraagt er niet bij zit, dan bestaat het waarschijnlijk ook niet. Omdat gtagames nou eenmaal de meest uitgebreide site is voor GTA :engel: .

Ik weet wel dat het er voor Vice City is, maar of het voor San Andreas bestaat weet ik niet zeker...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie het niet op die pagina...

Wil iemand mischien deze mod proberen te maken???

Ik heb geen flauw idee hoe moeilijk het is om deze mod te maken, maar blijkbaar is de mod er al voor

Vice City dus het was wel mogelijk of mischien kan iemand hem zelfs wel omzetten naar S.A.

8)8)8)

Bewerkt: door gtrNL
Geplaatst:

Kijk es op andere mods sites... die vaak wat uitgebreider...

Je kan ook een cheat doen dat de klik heel langzaam gaat... je moet die even opzoeken... dan duurt een dag ook langer..

Geplaatst:
Kijk es op andere mods sites... die vaak wat uitgebreider...

Je kan ook een cheat doen dat de klik heel langzaam gaat... je moet die even opzoeken... dan duurt een dag ook langer..

Jij bedoelt deze: SLOWITDOWN cheat. Die zou ik niet gebruiken, die vertraagt ook de gameplay, niet alleen de tijd is langzamer maar alles gaat dan langzamer. Daar heb je echt niets aan...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...