Colensone Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Even een klein vraagje, heb de zoekfunctie al gebruikt en op wikigta gekeken. Ik kan nergens (in-game) een lijst met de te verzamelen auto's vinden, waar staat die? Ik heb me ook het leplazarus gezocht bij de haven, maar niks gevonden. Excuses als ik niet goed gezocht heb, gooi er dan maar een op. Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) HIj staat gewoon op de haven in San Fierro, bij die grote kraan. Er loopt ook een trein spoor langs... als je naar het einde van het trein spoort rijdt (op de haven) staat het bord ongeveer links van je. Bewerkt: 14 februari 2006 door Typhoon Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Hoi hoi, het slechte nieuws is dat je inderdaad niet goed hebt gekeken Het goede nieuws is dat de link hieronder staat: Import / export Reageren
Colensone Geplaatst: 14 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Ben echt scheel! Had niet goed gekeken bij de haven, had namelijk nog niet doorgereden, dom. @sheep; die pagina van WikiGta had ik gelukkig wel gezien dus het slechte nieuws kan wat worden afgezwakt. edit door GTA-Sheep: oke, neem me niet kwalijk , je bedoelde de lijst IN het spel, het schoolbord dus.......maar goed je hebt hem. Reageren
KillerR Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Hoe kan je dat bord eingelijk over het hoofd zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.