Jump to content

Ander probleem!

Recommended Posts

Geplaatst:

Probeer hem eens gewoon op nieuw te instaleren. Helpt dat niet? Je kan ook even alle SA dingen gaan verwijderen.. dus de map etc.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan heb je volgens mij ook al handmatig iets verwijderd van San Andreas. Omdat hij maar 15 mb groot is en omdat hij de setup.exe nodig heeft om te uninstallen.

De overige files die er nog op staan van SA kan je zeker niet handmatig verwijderen, zijn beveiligt of niet..

Gewoon even opnieuw installeren en dan uninstallen via uninstallshield van San Andreas. ;) Dan weet je zeker dat hij alles verwijderd.

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:
Dan heb je volgens mij ook al handmatig iets verwijderd van San Andreas. Omdat hij maar 15 mb groot is en omdat hij de setup.exe nodig heeft om te uninstallen.

De overige files die er nog op staan van SA kan je zeker niet handmatig verwijderen, zijn beveiligt of niet..

Gewoon even opnieuw installeren en dan uninstallen via uninstallshield van San Andreas. ;) Dan weet je zeker dat hij alles verwijderd.

Heey,

Ik heb alles al handmatig verwijderd.Maar er staat nog steeds 15,25 mb.Dus ik zoek nu alle andere bestandend van gta.Maar ik kan ze nergens vinden.

Groetjes Reinier

Geplaatst:
Maar als je hem weer gewoon instaleerd? Dan kan je hem toch weer gewoon spelen.. ofniet?

Als ik hem opnieuw wil instaleren krijg ik weer de fout dat er in exe. een fout is opgetreden.

Doei :cya:

Geplaatst:
Heey,

Ik heb alles al handmatig verwijderd.Maar er staat nog steeds 15,25 mb.Dus ik zoek nu alle andere bestandend van gta.Maar ik kan ze nergens vinden.

Groetjes Reinier

Ja dat dacht ik al ;) . En als je iets verwijderd, kan je meestal niet meer terugvinden. Zoals ik al zei, gewoon even opnieuw installeren.. Of heb je de cd ook niet meer, Gedownload dus[/font] :sst:
Geplaatst:

Heey,

Groetjes Reinier

Ja dat dacht ik al ;) . En als je iets verwijderd, kan je meestal niet meer terugvinden. Zoals ik al zei, gewoon even opnieuw installeren.. Of heb je de cd ook niet meer, Gedownload dus[/font] :sst:

Maar dat opnieuw instaleren dat doet het juist niet meer.

Doei

Geplaatst:

Kan je wat duidelijker zijn? Hoe wil je hem herinstalleren. Je moet gewoon de dvd erin drukken en de procedure volgen. Dan moet alles gewoon goed gaan..

Geplaatst:

Ik heb dit probleem ook gehad.

Met een ander spel maar wel hetzelfde.

Download Reg Cleaner (Klik Hier op) ( Is Gratis)

Als je het programma hebt geinstalleerd ga je naar het "Remove" gedeelte.

Daar staat GTA:SA bij. Je klikt erop en selecteer : Remove.

Dan issie hellemaal weg en kan je schoon opnieuw installeren! :)

Succes.

Geplaatst:
Kan je wat duidelijker zijn? Hoe wil je hem herinstalleren. Je moet gewoon de dvd erin drukken en de procedure volgen. Dan moet alles gewoon goed gaan..

Ok ik zou het beter uitleggen.

Gta sa doet het dus niet meer.Ik wil hem opnieuw instaleren en dan staat er dit.

http://img117.imageshack.us/my.php?image=naamloos16rz.png

Maar ook als ik hem via software wil proberen te verwijderen.

Snapie

Doei

Succes.

See? Bewerkt: door W1ckeD
Geplaatst:

Succes.

See?

Bedankt ik zal het proberen.

Doei

Ok, hij zegt: U bent bezig met een bewerking. Wat was je dus aan het doen tijdens de installatie procedure?

En heb je nou een gekochte of gedownloade of gekopieerde versie? Want normaal gesproken staat de setup.exe (installatie programma) gewoon op de dvd, en geeft geen problemen...

Bewerkt: door RonaldVC

Succes.

See?

Bedankt ik zal het proberen.

Doei

Succes ermee.

Ik heb net gekeken.

Je moet selecteren wat je weg wilt hebben.En dan klik je rechts onder op "Remove Selected"

Bewerkt: door W1ckeD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...