jay-7 Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 heej als ik san andreas speel dan hapert die af en toe een beetje en als ik in las venturas ben dan hapert die egt heel vaak hoe kan dit. ik weet niej precies de specs van mn pc maar ik heb iig amd 1900+ processor 512+265 mb geheugen en een ati videokaart van 128 mb dan moet die t tog gewoon goed doen want mn instellingen staan op 800x600x16 kan iemand me helpen..? Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Je moet even je instelligen op low setten... dat moet wel helpen. en daar bedoel ik mee visual fx quality. Te vinden in options---> Display options---> Advanced. Zet die op low en dan zal het niet meer moeten voorkomen. Reageren
jay-7 Geplaatst: 14 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 dan hapert het spel nog steeds af en toe ik snap er echt niks van Reageren
[not verified] Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Heb je toevallig een ati 9200? Ik had met deze kaart hetzelfde probleem, totdat ik me een nieuwere en betere kaart heb gekocht. greetz, Reageren
RonaldVC Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Misschien moet je DirectX even updaten, kan zijn dat je nog een oudere versie hebt. En probeer eens een beetje met de scherminstellingen in het spel te spelen. Want dit is wel een grafisch probleem. Als het spel namelijk hapert, heeft hij moeite met laden. Dus is denk dat de resolutie toch iets te hoog staat voor jouw pc. Heeft jouw videokaart shared geheugen? Want dan heeft hij waarschijnlijk gewoon te weinig geheugen.... Reageren
Ikkes Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Bij jou kunnen een paar problemen zijn: - Je videokaart is te oud (Denk aan een ATI radeon 9200) - Je hardeschijf is te vol - Je heb teveel programma's aanstaan tijdens het spelen - Je heb teveel Spyware/virus(sen) Als je het probleem heb bij meer spellen raad ik je aan een andere videokaart te kopen. Deze hoeft niet persee 256 mb te zijn als het maar over een goed chipset beschikt. Ook kan je schijfopruiming doen.. start -> programma's -> Bureau accessoires -> systeemwerkset -> Schijfopruiming. Je kan ook je computer eens scannen met virus scanner en een spyware scanner. Ook moet je al je programma's afsluiten als je gaat spelen! Ikkes Reageren
jay-7 Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 ik heb een ati radeon 9550 en heb de nieuwste drivers en de nieuwste directx wat kan het zijn..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.