Jump to content

Wat ik nu precies gedaan heb

Recommended Posts

Geplaatst:
ik zal je eens van top tot teen uitleggen wat ik gedaan heb ;)

Ik ben begonnen met mij .col files in een map te zetten gedaamd RAMBO

de map heb ik hier gemaakt:

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data\maps

1.gif

Hierna heb ik de m00 mapper opgestart, op de map ITEM PLACEMENT geklikt en er een beetje onder op new geklikt...ik kreeg toen dit te zien:

2.gif

Ik heb de .IPL file in de map van RAMBO aangemaakt

Ik heb op oplaan gedrukt en kreeg toen dit te zien:

3.gif

Ik heb toen JA gedaan

4.gif

Hierna heb ik op de tab OBJECT DIFINITION geklikt..ik heb het hele proces herhaald maar dan voor de .ide file

5.gif

Nu heb ik in die rij rechts in de m00 mapper de mappen oceandrv en rambo aangeklikt...net als hier: (Rambo valt er net buiten)

6.gif

Nu heb ik bij de tab ITEM PLACEMENT RAMBO aangevinkt

Daarna bij de tab OBJECT DIFINITION ook

Vervolgens heb ik wat eronder op Add Item geklikt en ik krijg een scherm...daar heb ik de xsc_looping.dff en xsc_textures.txd geselecteerd..net al hieronder.

7.gif

Vervolgens op close geklikt...Toen het idem in de onderste rij weer aangeklikt met de rechter muisknop en op add item instanse gedrukt.

Daarna de looping op zijn plaats gezet met dit resultaat:

8.gif

Daarna alles opgeslagen:

9.gif

Nog ff de 2 regels in gta_vc.dat gezet:

10.gif

En ff gekeken of de getallen groen waren in de VC limit adjuster en klaar is keer (althans dat denk ik dan)

Nu loopt hij gewoon vast met laden :(

ik hoop dat je me nu wel kan helpen ;)

hoe heb jij die dff file gemaakt dan

Geplaatst:

die kan je maken door je gemaakte bestand in de zmodeler te exporteren...maar ik maken in de toekomst wel een tutorial voor op mijn site hoor ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:

ff tussen door het is mooi looping komt die ook in die mod GTA revolution of zo ben de naam vergeten :lol:

Geplaatst:

neophyte is is niet de bedoeling om op ieder topic antwoord te geven <_<

en al cker niet als je er geen verstand van hebt

dit valt onder SPAM

Geplaatst:
neophyte is is niet de bedoeling om op ieder topic antwoord te geven <_<

en al cker niet als je er geen verstand van hebt

dit valt onder SPAM

ik heb anders op veel topics mooi uitleg op gezet allen een paar, sinds wanneer mag ik geen mening geven oke er staat aan patrickW. ik typ het meest hier zo en ik probeer het meesten te helpen als ik wat niet snap of als er een topic al voor is zeg ik niks. ( niet denken dat dit eigen dunk is )

graag terug, over deze topic.

Geplaatst:

Dit topic was al lang afgehandeld dus ik snap niet waarom je eropeens op gaat reageren :huh:

Geplaatst:

Kom niet zo lullig tegen Neophyte doen, hij doet alleen ze best, je hoeft em dan niet meteen af tekraken <_< :angry: :blink: :huh:

Geplaatst:

Effe dimmen negative, Eclipse had groot gelijk, dit topic was al oud en neophyte had niets nieuws te melden. dus SPAM

topic locked

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...