Jump to content

Saint Mark's Bistro

Recommended Posts

Geplaatst:

je moet eerst naar de vlieghaven rijden dan moet je met je vliegtuig naar de zee en in de zee is liberty sitty!!!!!!!! :bonk:

Geplaatst:

Hij zegt niet dat het moeilijk is, maar dat het raar is dat je opeens in Liberty City bent als je bij het gele puntje/blibje bent aangekomen. Ikzelf vind dit ook wel wat raar, maar Rockstar had waarschijnlijkj geen zin om er zoveel moeite in te steken om een langere cutscene te maken. Bovendien hadden ze dan waarschijnlijk ook een veel groter stuk van Liberty City in San Andreas moeten stoppen, wat eigenlijk onnodig werk is.

Geplaatst:
je moet eerst naar de vlieghaven rijden dan moet je met je vliegtuig naar de zee en in de zee is liberty sitty!!!!!!!! :bonk:

Volgens mij is het idee erachter, dat de zee tussen Liberty City en San Andreas in zit, een soort oceaan ofzo. Net als dat wij de oceaan over moeten steken om in Amerika te komen. :)

Groeten BaasBart :cya:

post-8876-1192888457.gif

Geplaatst:

Ze konden niet heel LC in SA zetten dat zou te veel werk zijn daarom hebben ze er maar een deel ingezet, dus als je er dan natoe zou vliegen zou je zien dat ze het niet afgewerkt hadden daarom kom je in een cutscene terecht.

Geplaatst:

Neej ik las ergens dat het spel vol zit met kamertjes die verschillende lokaties zijn. Bv LC is een ook gedeelte in de lucht ( je vliegt door het hokje heen en je bent direct in LC ) . Zo kan je na die missie ook nog naar LC gwoon in t juiste gebied vliegen :puh: De lucht scheint er vol mee te zijn . :{:Y

Geplaatst: (bewerkt)

Srry maar ik vind het raar dat liberty city :N:schater:

Probeer het na de missie nog is.... KAN NIEJ!!!!

srry allemaal

Ik heb het geprobeerd bij een vriend op de X-Box en daar kon je weer trug r* heeft iets raars gedaan met de game

Bewerkt: door Black
Geplaatst:

Je kan er na de missie nog wel heen, maar dat is helaas niet (op een normale manier) mogelijk. Je kunt er komen via het Hidden Interior versum, via een omweg. Eigenlijk is het de moeite niet eens waard, vind ik. In feite is het gewoon een interior die in principe niet eens goed afgewerkt is, aangezien het grootste gedeelte unsolid is.

Geplaatst:

Ze hebben Liberty City er louter in gezet voor deze missie, overigens snap ik het nut van dit hele topic niet maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

Zoals BaasBart al zegt, het is gewoon een soort oceaan tussen de twee steden. Het is inderdaad wel een béetje vreemd dat je geen land ziet op de radar, en in de cutscene land, maar niet alles kan perfect zijn hoe goed Grand Theft Auto San Andreas ook is.

Neej ik las ergens dat het spel vol zit met kamertjes die verschillende lokaties zijn. Bv LC is een ook gedeelte in de lucht ( je vliegt door het hokje heen en je bent direct in LC ) . Zo kan je na die missie ook nog naar LC gwoon in t juiste gebied vliegen. De lucht scheint er vol mee te zijn .

Dit staat volgens mij ook wel bekend als de Blue hell, je kan er komen via de Blue Hell. Een nadeel is wel dat Liberty City dan niet 'Solid' is, met andere woorden, je kan er niet op lopen maar je zakt 'door' de grond. Je hebt dus je Jetpack nodig.

Geplaatst:

Maar die Jetpack werkt niet omdat Liberty City zo hoog ligt.

Dus dan moet je de Unlimited Heigt Jetpack code ofzo invoegen,

maar daar heb je wel ARMAX voor nodig.

Geplaatst:

Ja het is raar.{net als dit topic}

Ten eerste snap ik het nut van dit topic niet.

Ten tweede van de missie niet.

Ten derde waarom niet door een cutmissie in liberty City komen inplaats van zelf erheen te vliegen?

Niet nuttig naar mijn mening.De missie is overigens veels te snel voorbij,en dus konden ze er wat extra dimensie eraan geven.

Geplaatst:
Neej ik las ergens dat het spel vol zit met kamertjes die verschillende lokaties zijn. Bv LC is een ook gedeelte in de lucht ( je vliegt door het hokje heen en je bent direct in LC ) . Zo kan je na die missie ook nog naar LC gwoon in t juiste gebied vliegen. De lucht scheint er vol mee te zijn .

Dit staat volgens mij ook wel bekend als de Blue hell, je kan er komen via de Blue Hell. Een nadeel is wel dat Liberty City dan niet 'Solid' is, met andere woorden, je kan er niet op lopen maar je zakt 'door' de grond. Je hebt dus je Jetpack nodig.

Gvd, moet je het nou expres fout zeggen het is de hidden interior world. Liberty City is voor een deel wel solid de weg voor St. Mark's BIstro en Bistro zelf ook. Je kan er wel naartoe komen zoek maar naar de topic uitleg: Hidden interiors en blue hell (moet nog steeds gepinned worden zo te zien :puh: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...