Jump to content

Mission help

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nederlands in t volgend reply

Hey everyone,

I need some help. MMy CPU is kinda slow so I am losing the timing games by definition. I am just starting out and I can't go further. Its the first cesare mission with the tweaked mission and the first OG loc mission. I would appreciate if smeone does these for me.

I have posted the savegames. Only I don't know which is the correct one. It is the one in which the only pending mission are the first cesare and OG Loc mission. Thank you.GTASAsf1.b

the second:

GTASAsf2.b

Bewerkt: door Stranger
Geplaatst:

Ik kan niet goed engels dus ik kan je niet helpen.

Je moet hier toch gewoon nederlands praten

Geplaatst:

the third

thx

Jaa sorry man. Ik heb de hele dag colleges in t engels met buitenlandse studenten. Ben nu nog bezig met engels artikelen. Erg man, ik besefde niet dat ik in t engels aan t typen was. :ch:

Ik zit vast met de rytme missies de eersten van OG loc and cesar. mn pc is wat trager dus ik kan ze niet uitspelen. Ik zit dus vast. ook de savegames die ik heb gepoost, daarvan is er een goed dat is degene waar de missie van de grote broer, ryder en big smoke al zijn afgemaakt. Ik zou t op prijs stellen als iemand de twee missies voor mij kan afhandelen :$ 8)

Alvast bedankt.

:m:

GTASAsf3.b

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Stanger :cya: welkomop het forum!!

Zozo een serieuze student. Die een heel goed woordje engels kan, zelf kan ik er niet veel van :( . Maar sommige teksten snap ik toch. Maar hier kwam ik voor. Ik wil je graag helpen met de missies dus ik zal eraan beginnen.

Je ziet ze wel verschijnen. Ohja, wil je de volgende keer wel een topic openen in het speciale missie fora? Waar mensen je helpen.

Je ziet hem zo!!

EDIT: Ik zie net dat hier al een ander topic in de Aanvraag Fora is..

Bewerkt: door Ruurd31
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...