chrisie-boy Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 weet je dat de champion crane... >>> Door Lantyz: Belachelijke hoeveelheid puntjes verwijderd. Door dit soort onzin rek je de forumlay-out uit, laat dit dus achterwege, svp.<<< ...echt ziek mooi is
Blastov Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Waarom open je hiervoor een topic, beetje nutteloos vind je niet. Geef op zijn minst wat info, link en een screen wil het topic een beetje nuttig zijn, dit is wel erg spam
PizzaTonno Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Hoi. Ja die is leuk he En hij kijkt ook altijd zo lief naar je als je naar hem zwaait maja ik moet nu appelsap gaan drinken met mijn moeder dus spreek je gauw weer dus tot ziens he Owja zorg de volgende keer ff dat je topic ergens over gaat, zodat er ook met inhoud in word gepost, Welkom op et forum
GTA-Sheep Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Het ligt aan mijn leeftijd, want ik weet niet eens wie of wat Champion Crane is. In dat licht gezien zou het topic nog wel even open mogen blijven voor mijn informatie. Maar nee, toch maar dicht, want het lijkt me niets toe te voegen.
Recommended Posts