Jump to content

Nieuwe moderators in Computer Talk

Recommended Posts

Geplaatst:

Kortgeleden hebben we Computer Talk grondig verbouwd, en nu is het tijd voor twee nieuwe moderators om hier hun intrek te maken.

Jarno en Gunslinger zwaaien vanaf vandaag de scepter over de Computer Talk fora. We wensen hen uiteraard veel succes!

Daarnaast zien jullie dat deze mededeling niet in het oude topic staat. Vanaf nu krijgen mededelingen hun eigen topic, zodat ze eenvoudig terug te vinden zijn. Je reacties kun je nu kwijt onder de mededelingen zelf, in plaats van in het Mededelingen Reacties-topic.

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jarno

2

• Lantyz

1

• Johan O.

1

• GTA-Sheep

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Nou, dan feliciteer ik Gunslinger en Jarno hierbij alsnog met hun benoeming als moderators over het Computer Talk Forum. Dat had ik in het andere topic al gedaan, maar anders is het hier zo kaal. Van harte jongens, maak er een sprankelend forum van en geniet van jullie mooie blauwe kleurtje :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Lol je hebt 4 posts je kent GS toch niet echt ? of wel :{ .

Nouja GS ik heb je al een paar keer op MSN gesproken over SA.

Jarno ken ik niet echt.

Maar beiden succes en veel plezier hebben in het fora.

Niet te streng zijn :puh:.

Gefeliciteerd, beide.

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het al tegen GS gezegt maar bij deze ook voor Jarno !

Proficiat ....

En ik kon hier eerst niet posten !?

Bewerkt: door .Tales.
Geplaatst:

Iedereen bedankt voor de reacties... :) Ook diegenen wie in dat andere topic gereageerd hebben. :)

Ik zal goed mijn best doen, maar helaas kan ik de komende drie dagen weer niet online zijn, vanwege een uitwisseling van school...

Ik heb het een beetje druk, maar ik weet zeker dat het allemaal wel goed gaat komen... Ik hoop dat Jarno het de komende drie dagen alleen aankan, maar dat zal wel goed komen. :D

Tot zaterdag iedereen!

Geplaatst:

Jullie verdienen het allebei zeker weten. Staan jullie allbei mooi in het blauw op de lijst ;).

Je mag iemand dan toch wel feliciteren of niet?

btw: dit systeem werkt veel en veel beter dan het oude....

Geplaatst:
Jullie verdienen het allebei zeker weten. Staan jullie allbei mooi in het blauw op de lijst ;).

Je mag iemand dan toch wel feliciteren of niet?

Ja tuurlijk mag dat maar, hij zegt je hebt het verdient

maar grats en veel succes

Geplaatst:

Wat mij betreft de 2 perfecte personen voor deze functie, ik wens ze ze biede veel succes. Ik hoop ook dat ze op deze manier het forum daar een stuk geordenerdeer houden. :Y

Geplaatst:

Bedankt voor de felicitaties.

Ik zal de komende 3 dagen een oogje in het zeil houden in de computer fora (Lukt me wel). En daarna samen met Gunslinger. Ik hoop op een goede samenwerking met Gunslinger.

Geplaatst:
Bedankt voor de felicitaties.

Ik zal de komende 3 dagen een oogje in het zeil houden in de computer fora (Lukt me wel). En daarna samen met Gunslinger. Ik hoop op een goede samenwerking met Gunslinger.

Super Jarno en Gunslinger.

Maak er een hééle mooie tijd van. Jullie gaan het er zeker van maken.

Succes nieuwste mods :)

Geplaatst:

Een goed team voor een leuke taak lijkt me.. :Y

Gefeleciteerd jongens, veel succes en vooral veel plezier met jullie nieuwe functie..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...