Trax Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Hmm, ik heb dus Gmail, 1 gigabyte opslagruimte. De meeste van jullie gebruiken hotmail, met 2 mb. Gmail is alleen verkrijgbaar via Invite's (uitnodigingen) Ik heb nu 6 Invites, wil je hem hebben, post het dan hier, dan heb je hem vanavond/morgen. Gmail is een test van Google, en kan je niet gewoon krijgen, zoals Hotmail.. (Zijn er meer dan 6 personen die het willen hebben, dan ga ik kiezen wie hem krijgen) Reageren
Eclipse Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 hehe dat lijkt mij wel handig ik zou er wel een willen Reageren
Ironfist Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 ik heb het ook maar ik hou mn invites voor andere mensen op school Reageren
Timovich Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Wel leuk maar ik heb genoeg aan die 2mb hoor! Ik krijg verder alleen text... Foto's enzo sla ik eerst wel op! Reageren
killerbee Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Hmm, ik heb dus Gmail, 1 gigabyte opslagruimte.De meeste van jullie gebruiken hotmail, met 2 mb. Gmail is alleen verkrijgbaar via Invite's (uitnodigingen) Ik heb nu 6 Invites, wil je hem hebben, post het dan hier, dan heb je hem vanavond/morgen. Gmail is een test van Google, en kan je niet gewoon krijgen, zoals Hotmail.. (Zijn er meer dan 6 personen die het willen hebben, dan ga ik kiezen wie hem krijgen) daarom kon ik het nie vinden want ik wou da ook maar ik had alles afgezocht maar kon het nie vinden maar nu weet ik dus hoe je het kan krijgen :rolleyes: maar ik zou gmail wel willen hebben se7en greets patrick AKA Killerbee Reageren
Joriz Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Mwa ik heb al genoeg aan de ruimte op mijn server. Veel beter dan Gmail Reageren
Timovich Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Ja :lol: Dat kost wel geld hè? Wel vet dat je dan naam@gtagames.nl kan doen! Reageren
Trax Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2004 Killerbee, zou je jouw emailadres naar mij kunnen sturen in een PM, die heb ik namelijk nodig Reageren
Eclipse Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Geplaatst: 12 september 2004 he bedankt se7en :lol: hoe kom jij aan die invetes Reageren
Trax Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2004 Gekregen van Google Reageren
Eclipse Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Geplaatst: 12 september 2004 Gekregen van Google hoe..wat moet je er voor doen ofzow..ik neem aan dat niet iedereen dat krijgt Reageren
Trax Geplaatst: 12 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2004 Ik zou het niet weten, volgens mij wordt je gewoon uitgekozen ofzo :huh: Reageren
W1ckeD Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Geplaatst: 12 september 2004 nee ik heb ook gmail! Ik kan uitnodegingen versturen aan mensen ik heb er nog ongeveer 12!! Dus mensen grijp je kans zet je e-mail hier neer en ik stuur je een uitnodeging :lol: Of stuur mij een pm en ik geef je mijn msn adres Reageren
Marius Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Geplaatst: 12 september 2004 Ja stuur maar naar mij een uitnodiging zou wel handig zijn voor WebTweakers.net en mijn e-mail is marius@onos.nl Reageren
Q Dude Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Geplaatst: 12 september 2004 stuur mij ook maar een invite asjeblieft. mijn e-mailadres is the_q_dude (at) hotmail DOT com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.