MightyDuck Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 Hmmz wat heb je nou aan al die opslagruimte <_< Beetje al je emailtjes bewaren, best lomp. Ik hou hotmail wel, en ben nog lang niet over me 2 mb heen. Reageren
Q Dude Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2004 kan iemand een vriend van mij uitnodigen?? zijn e-mail is arjen_z99 (at) hotmail DOT com alvast bedankt names hem! Reageren
Timovich Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Ik ben nog steeds nie uitgenodigd! Iemand nog over? mail _ naar _ mij (at) hotmail (dot) com Reageren
sanderb Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 (bewerkt) allebei verzondenl nog meer mensen? :lol: ik wil er ook wel een hebben zoon gmail account me email is -******- email adressen via pm om hackers te voorkomen Bewerkt: 25 oktober 2004 door Eclipse Reageren
exa Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 Kan iemand ook een Uitnodiging naar mij sturen? Klik dan hier onder op E-Mail... Reageren
fructis_5tyL3! Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Ik heb het eigenlijk best nodig maar niemand kan mij invite sturen, Bijna al me vrienden hebben het en ik niet. Ik zou het wel willen hebben omdat Ik gewoon teveel Emails krijg. Van vrienden uit Italië en die wil ik natuurlijk bewaren. Ze Sturen me foto's en filmpjes. Maar als iemand nog een Invite heb: Rick@Tijms.nl .. ( Btw Tijms is van me vaders werk ) En als ik daar teveel emails op krijg dan gaat site langzamer, Zei die gozer die bij mij de computers doet ofzoiets. Ik HOOP dat er nog iemand is :kickass: Reageren
Joriz Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Ik vind Gmail wel grappig. Stukke mooier dan Hotmail. Toch prefereer ik mijn eigen domein. Hierop heb ik ook aardig veel ruimte en geen reclame Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Ik heb al een tijdje Gmail en ben er ook echt tevreden over en vooral die nu ook POP3 en SMTP ondersteund, zodat ik alles met outlook binnen kan halen, en die 1GB dat vind ik ook wel uberhandig Reageren
fructis_5tyL3! Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 er zijn zeker geen invites meer :o Reageren
TubS Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 ik heb nog invites 1 of 2 nog maar Reageren
Robin2130 Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Hoe ken je invites eigenlijk versture? ik heb ook gmail maarja ken geen invites versturen <_< Reageren
Robienske Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Ik wil ook wel zo eentje. Mijn mailbox raakt ook snel vol. Mail me robienske (AT) hOtMaiL (DoT) COM Reageren
fructis_5tyL3! Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 ik heb nog invites1 of 2 nog maar Mag ik er 1 of is dat teveel gevraagd?? Reageren
TubS Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 ik heb er nog 1 en robienske was wel eerder Reageren
Robin2130 Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Mensen die nog gmail willen hebben? ik heb nog 4 invite's, stuur me een PM ervoor met eventueel je emailadres en dan zal ik er 1 sturen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.