Scott16 Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 Die invites. Ik heb nu ook Gmail en die invites .... komen die in een mailtje offuh?? :unsure: Reageren
mym Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 kan iemand mij een invite sturen mail graag naar mym180(at)hotmail.com alvast bedankt Reageren
-Spijker- Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Ja, is goed. :rolleyes: Dank je wel dat je het zegt op de Forum. Reageren
mym Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 Ja, is goed. :rolleyes: Dank je wel dat je het zegt op de Forum. wat bedoel je precies Reageren
skippy Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 mensen gebruik deze site: http://www.nhacks.com/email/index.php dan heb je geen gekloot met spam op je mail *is je box ook zo vol* en ik heb nog een mooi programma die een stukje code op je pc zet dan kan je jou GMAIL als hardeschijf gebruiken en ophalen op elke pc die die software ook heeft (handig voor school/werk/vrienden) http://www.viksoe.dk/gmail/ hij zet de bestandjes als een mailtje in je inbox PM maar voor vragen (heb geen invites meer) Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Ik vind Gmail wel grappig.Stukke mooier dan Hotmail. Toch prefereer ik mijn eigen domein. Hierop heb ik ook aardig veel ruimte en geen reclame Je kunt ook gewoon gmail instellen bij microsoft outlook of outlook express. dan krijg je ook geen reclame. Reageren
Froop Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 ik wil wel gmail pm me maar Kijk eens naar de datum van de post boven jou. Postboosten dus. Reageren
Scott16 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 ik wil wel gmail pm me maar Stuur me een PM met je email adres, dan stuur ik je een invite om een GMail-account te maken. Reageren
T@rget Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Ik gev er ook nog 49 wie wil wie? Reageren
RGA Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 dat heb je tog niet meer nodig hotmail is nu vergroot en als het goed is heeft iedereen daar nu 250 mb. en dat vind ik ook wel genoeg!! Reageren
Vinewood Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 dat heb je tog niet meer nodig hotmail is nu vergroot en als het goed is heeft iedereen daar nu 250 mb. en dat vind ik ook wel genoeg!! ik had al lang 250mb *hehe* er was een simpel trucje, om 250 mb te krijgen. maarja. wie nog een invite wil pm me maar ! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) *Bump van een maand of 10* Heeft iemand nog een invitive voor G-Mail voor mij? ZOu hij hem wel via PM naar VforV willen sturen. Hij vroeg of ik er nog één had. Nee, dus daarom vraag ik jullie of jullie één naar hem kunnen sturen! Bedankt namens VforV en mij Bewerkt: 4 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Dynamic Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik had Hotmail(gebruik ik niet meer) Nu heb ik Gmail met 2gb ruimte.. nu vast wel meer.. 1b per Seconde Nu heb ik ook een Email van @Crifox.nl Ik weet niet hoeveel ruimte dat is.. maar Volgens mij heeft Crifox ook Phost dus vast hetzelfde als Joriz Reageren
-Niels- Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik gebruik gewoon Hotmail met 250 MB ruimte. Meer hoef ik niet, dus ik zie geen enkele reden om over te stappen op Gmail. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.