Ruurd31 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Mijn vraag was anders beste Dynamic. Heeft iemand ook een inivitive voor VforV? Reageren
Dynamic Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik heb hem wel voor Gmail voor je.. Als je hem wilt zeg het maar.. Ik heb een Bug in dit topic :S Reageren
Robin2130 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik heb ook nog invite's Nog 140 stuks zo ongeveer. En Dynamic ik heb die bug ook Reageren
Ferre Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Alleen er zijn nu 2 topics over Gmail. Bij die andere kun je invite's aanvragen. Gmail uitnodigingen. IK denk dat het beter is om ze in het nieuwe topic aan te vragen. Reageren
Damos Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 ik heb geen gmail ik gebruik gewoon hotmail. Reageren
King Room Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik gebruik gewoon Hotmail met 250 MB ruimte.Meer hoef ik niet, dus ik zie geen enkele reden om over te stappen op Gmail. Vindt ik ook ik heb ook nog een email van @HOME daar krijg ik altijd post op en bijna nooit op Hotmail.. Respect! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.