PatrickW Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Om duidelijk aan te geven, wanneer een crewlid ergens iets toevoegd aan een bericht, hebben we een speciale opmaak bedacht. Deze zal worden hiervoor worden gebruikt. Het ziet er dan zo uit: >>> Door Jim: Nu weer ontopic, mensen<<< Hopelijk wordt het hierdoor overzichtelijker, wanneer een crewlid iets heeft toegevoegd. P.S. Sommige leden beginnen deze opmaak al te gebruiken, om lollig te zijn. Hiertegen zal hard worden opgetreden. Dit soort zelfgemaakte teksten wordt dus verwijderd, en bij herhaling volgen er andere maatregelen. Dus niet doen.!!!
Ewoud Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Het valt me de laatste tijd op dat steeds meer mensen de mod tag gebruiken terwijl deze alleen voor de crew is bedoeld. Graag hierop letten het gaat om deze code: >>> Door Ewoud: Deze dus <<< [mod=Ewoud] Deze dus :clown: [/mod] Ook is het niet gewenst om hem te fake, zoals dit. >>> Door Ewoud: Deze dus <<< [color=#FF0000]>>> Door [b]Ewoud[/b]: Deze dus :clown: <<<[/color] Als we je betrappen zie je het vanzelf en doe je het te vaak...... >>> Door Ewoud: Muhahahahah<<<
Giorgo Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ewoud, ik gebruik het zelf. Maar ik doe het anders : Als Bv. iemand een opmerking geeft zoals Levi even geleden over je handtekening plaatste ik dit. >>> Door Giorgo : Oh dat bespaart me weer wat tijd. >>> Dus ik doe het in het blauw en ik doe het met mijn eigen naam. Is dat toeglaten ?
Typhoon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Met mijn eigen naam deed ik het ook een keer maar dat mag niet, hoe doe je andere kleuren dan? Het is wel een mooie tag! Maar ik denk niet dat het mag... Verander je gewoon de kleurcode Giorgo? Bewerkt: 28 februari 2006 door Typhoon
Giorgo Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik doe gewoon dit : [color=blue]>>> Door Giorgo : Tekst...... <<< [/color]
Gunslinger Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Persoonlijk zie ik het nut er niet zo van in, niet-crewleden kunnen hun belangrijke tekst ook in dikke letters plaatsen. Ik denk dat ik niet hoef te beslissen of een andere kleur is toegestaan of niet, dat laat ik aan de admins over, of een crewlid dat meer weet van deze regel. EDIT: Bedankt voor de assistentie Mazzeltje!
Mazzeltje Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Als je je eigen naam gebruikt vind ik het wel kunnen. Alleen laten we dan afspreken dat de kleur Rood alleen door Crew-Leden wordt gebruikt.
Dogwatch Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Je kan ook bijvoorbeeld dan deze tag gebruiken <<>> Door Dogwatch: Kijk eens... <<>> Bewerkt: 1 maart 2006 door Dogwatch
PatrickW Geplaatst: 1 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Er zijn inderdaad 1000 en 1 mogelijk heden om aan te geven wat je later aan het bericht hebt toegevoegd. We hebben voor moderator commentaar alleen een vaste opmaak gebruikt, omdat het dan altijd voor iedereen direct duidelijk is, dat die tekst niet van de schrijver van de post komt, maar door een moderator is toegevoegd. Ik eigenlijk helemaal niet in, waarom iemand nou uitgerekend een opmaak moet kiezen die daar precis op lijkt. We zullen alleen optreden wanneer de opmaak voor verwarring zorgt, maar ik raad iedereen aan om gewoon creatief te zijn en een eigen methode te kiezen. Mogelijkheden genoeg ( fonts, kleuren, tekens, onderstrepen, bold, enz enz enz enz..
Ruurd31 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Jongens ik heb een nieuw ding uitgevonden . Zo hebben de leden ook een eigen Tag Gebruik gewoon dit ding, de spoiler dus. Zo kunnen we dus zien wat wij veranderd hebben, het valt op. Het is leuk om te lezen en we vallen er niemand mee lastig.[/font]
RobbertR Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Jongens ik heb een nieuw ding uitgevonden .Zo hebben de leden ook een eigen Tag Gebruik gewoon dit ding, de spoiler dus. Zo kunnen we dus zien wat wij veranderd hebben, het valt op. Het is leuk om te lezen en we vallen er niemand mee lastig.[/font] En dan mogen crewleden doe zeker niet gebruiken? Ik ga toch voor dat blauwe
Dogwatch Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Ik weet niet of het al gezegt is hoe je het moet doen maar hoe doe je die spoiler ???
RobbertR Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) [spoiler ] Tekst [ /SPOILER] Zonder spatie bij spoiler Bewerkt: 1 maart 2006 door starkiller
Ruurd31 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Door de spoiler code in te voeren. Deze gaat zo: [spoiler] Je tekst, bijvoorbeeld: Tadadadada[/spoiler] Resulstaat: Je tekst, bijvoorbeeld: Tadadadada[/font] Verder staat onder alle extra emoticons: BB Code help. Daar staat hoe je alle codes kunt maken. Ook de spoiler. En dan mogen crewleden doe zeker niet gebruiken? Tuurlijk wel. Maar dan hebben wij ook iets dat eigen is. Verder wordt dat over het algemeen niet veel gebruikt. Back to the point
Mr. Vriecetti Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) Sommige leden beginnen deze opmaak al te gebruiken, om lollig te zijn. Hiertegen zal hard worden opgetreden. Dit soort zelfgemaakte teksten wordt dus verwijderd, en bij herhaling volgen er andere maatregelen.Dus niet doen.!!! jezus wat een gezeik. altijd die mods, die hebben makelijk praten, omdat ze toch al moderator izjn en daarom alles mogen. houd er is rekening mee dat mebers dat meschien leuk vinden om te doen. (niet natuurlijk iets als als een member de tekst bewerkt in bijvoorbeeld: door patrick c : ik ben een ashole.. (voorbeeld he )) jaja ewoud, goed voorbeeld misbruik je het ff zelf (door vaak zo een tag neer tezetten, en dan bedoel ik niet de voorbeelden maar bijvoorbeeld": >>> Door Ewoud: Deze dus <<< [color=#FF0000]>>> Door [b]Ewoud[/b]: Deze dus :clown: <<<[/color] Als we je betrappen zie je het vanzelf en doe je het te vaak...... >>> Door Ewoud: Muhahahahah<<< Muhahahahah is natuurlijk niet de bedoeling om in een moderator tag te zetten!! dit doen julie nu eigenljik een agent zecht voor een fietsen zaak tegen pietje ''niet de fietsen van die winkel stelen'' en de agent steelt zelf het geld uit de kassa... Bewerkt: 1 maart 2006 door Mr. Vriecetti
Recommended Posts