Velaro Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Sorry hoor maar wat Ewoud toonde was gewoon een voorbeeldje.En die Tag is speciaal voor Mods,dus Leden moeten die Tag niet gebruiken,zo valt het op.Wij kunnen Bv die Spoiler of een ander kleurtje,dikkere tekst,etc gebruiken.Maar Mods gebruiken die Tag.
Gunslinger Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 <QUOTE>jezus wat een gezeik. altijd die mods, die hebben makelijk praten, omdat ze toch al moderator izjn en daarom alles mogen. houd er is rekening mee dat mebers dat meschien leuk vinden om te doen. (niet natuurlijk iets als als een member de tekst bewerkt in bijvoorbeeld: door patrick c : ik ben een ashole.. (voorbeeld he )) jaja ewoud, goed voorbeeld misbruik je het ff zelf (door vaak zo een tag neer tezetten, en dan bedoel ik niet de voorbeelden maar bijvoorbeeld": <QUOTE> Muhahahahah is natuurlijk niet de bedoeling om in een moderator tag te zetten!! dit doen julie nu eigenljik een agent zecht voor een fietsen zaak tegen pietje ''niet de fietsen van die winkel stelen'' en de agent steelt zelf het geld uit de kassa... We gebruiken de tags echt niet omdat we het leuk vinden, en we verbieden het jullie niet omdat wij niet willen dat jullie lol hebben. We gebruiken ze om een beetje de orde te kunnen handhaven op dit forum. Uiteindelijk is het dus voor de niet-crewleden alleen maar beter: het forum wordt er gezelliger en beter op. Over het feit dat wij als moderators zoveel mogen; daar ben ik het totaal niet mee eens, en ik weet zeker dat de andere moderators het daar mee eens zijn. Wij moeten ons ook aan de regels houden, het enige verschil is dat wij anderen op hun fouten (moeten) wijzen. Daar houdt het eigenlijk wel op...
Ewoud Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Sommige leden beginnen deze opmaak al te gebruiken, om lollig te zijn. Hiertegen zal hard worden opgetreden. Dit soort zelfgemaakte teksten wordt dus verwijderd, en bij herhaling volgen er andere maatregelen. Dus niet doen.!!! jezus wat een gezeik. altijd die mods, die hebben makelijk praten, omdat ze toch al moderator izjn en daarom alles mogen. houd er is rekening mee dat mebers dat meschien leuk vinden om te doen. (niet natuurlijk iets als als een member de tekst bewerkt in bijvoorbeeld: door patrick c : ik ben een ashole.. (voorbeeld he )) jaja ewoud, goed voorbeeld misbruik je het ff zelf (door vaak zo een tag neer tezetten, en dan bedoel ik niet de voorbeelden maar bijvoorbeeld": >>> Door Ewoud: Deze dus <<< [color=#FF0000]>>> Door [b]Ewoud[/b]: Deze dus :clown: <<<[/color] Als we je betrappen zie je het vanzelf en doe je het te vaak...... >>> Door Ewoud: Muhahahahah<<< Muhahahahah is natuurlijk niet de bedoeling om in een moderator tag te zetten!! dit doen julie nu eigenljik een agent zecht voor een fietsen zaak tegen pietje ''niet de fietsen van die winkel stelen'' en de agent steelt zelf het geld uit de kassa... Sommige dingen moet gewoon als droge humor opvatten. Hier gaat het om een voorbeeld en niet een normaal topic bericht. Kom op... dat is pas mieren neuken... En over dat stukje mod's kunnen makkelijk praten dat is niet waar. Wij moeten overal rekening meehouden en het goede voorbeeld geven. Bij leden zien we makkelijk iets over het hoofd... maar als een mod het doet.. Buiten dat de meeste mods hebben een heel druk leven... om hier al voor de 10.000 keer op te komen. Mogen wij ook wat makkelijkheid...
Joriz Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Het gaat hier gewoon om het principe dat leden zich niet moeten voordoen als moderator en dat de moderator functies ook voor de moderators behouden blijven. Denk dat deze topic nu wel opslot mag.
Recommended Posts