PatrickW Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 En ook het Muziek en Film forum heeft vanaf heden weer een deskundige leiding. Jorge_F komt de crew versterken en zal deze taak op zich nemen.. De rest van de crew wenst hem veel succes!
PatrickW Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 "Hierbij deel ik mee dat ik vanaf vandaag stop met het moderatorschap.Reden is de situatie op school, het gaat op dit moment niet erg goed en ik moet me de komende tijd erg veel voor school doen om alles recht te zetten. Daar kan ik het moderatorschap op een forum niet echt bij gebruiken. Misschien dat je denkt, leuk de volgende die weggaat vanwege school maar ik vraag hiervoor jullie begrip. Het voelt namelijk niet erg lekker wanneer je onvoldoendes haalt. Natuurlijk ga ik niet definitief weg van het forum, ik blijf natuurlijk gewoon posten. Groeten, Jorge" Ik vind het een heel verstandig en wijs besluit, bij deze wil ik je nogmaals heel hartelijk bedanken, voor je bijdrage aan het forum als onderdeel van de crew. We zullen je missen. PatrickW
Recommended Posts