Le Freak Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Ik vond het tijd worden voor nog een raadseltje Waar ik ben kun je op de radar zien, maar hoe kom ik in deze andere dimensie??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Uhm miss bij Ammunation als je naar achter loopt in de winkel naar die schietbaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Nopes, dan blijf je in dat gebouw haken.. Ik kan nu heel Vice City rondlopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 is ghost world,je geraakt er door door het te springen van appartement 3C of met een moto in pole position te rijden en er dan weer uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Dunnow of dat ook kan... Wat zijn er nog meer voor mogelijkheden? Ik heb het op een andere manier gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 je kan ook via de malibu(het dak truukje) maar die is iets moeilijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 (bewerkt) Met de trainer! Jetpak ofso dan kan je overal doorheen en omhoog en omlaag je zit nu in de brug ofzo... Edit: Ik zie dat het in MTA is... Misschien dat de beelden niet zo snel werden geladen ofzo? :huh: Bewerkt: 11 september 2004 door Timovich Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Dit is bij mij ook wel eens gelukt, maar dan zie ik niet niks, dat deed ik zo: Pak de helicopter op het dak van Vercetti Estate, vieg door dat rechthoek heen waar je naar binnen gaat, ineens ben je binnen, stap dan snel uit en je zult door de muur heen vallen en je klapt zo ergens neer! Je moet wel veel geluk hebben om het te laten lukken! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Ik vond het tijd worden voor nog een raadseltje Waar ik ben kun je op de radar zien, maar hoe kom ik in deze andere dimensie??? Een bug misschien ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 28 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 je kan ook via de malibu(het dak truukje) maar die is iets moeilijker Yeap Via de koelkast van de Malibu, op het dak van de malibu gaan staan, dan aan de zijkant in de blauwe hel vallen. En voila! Je bent in de andere dimensie! Je ziet dus nu alleen de dingen die je normaal in de malibu ziet. Dus alleen de binnenkant en een klein stukje van buiten. Maar je balt net buiten de malibu, dus je kunt heel vice city doorlopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.