Dogwatch Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 En 7.5 msn? ??? wat bedoel je daar mee? Reageren
Upstream Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 En 7.5 msn? ??? wat bedoel je daar mee? In zijn hoofdpost staat hij nog werkt met 7.0 ....jn msn messenger 7.0 wil opstarten sluit hij autom...... Is opzich nog niet eens zo'n slecht idee Reageren
Samurai Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Yup, 7.5 is ook legaal+msn+gaat erop+is beter. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Maar jah als die dll bestand niet werkt help het denk ik ook niet als je 7.5 instalt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Dit zelfde probleem had ik ook. Voor mij was het heel simpel op te lossen. Ga naar je congufiratiescherm en zoek het bestand MSN (versie, bijv. 7.5). Klik op verwijderen/wijzigen. Nu zul je in op je monitor een scherm verschijnen. Klik dan op repareren/repair. Nu zal MSN zichzelf herstellen en kun je hem daarna weer als nieuw gebruiken. Wil het daarna nog niet lukken verwijder MSN dan eens en zet het er opnieuw op. Volgens mij werkt het wel, veel succes Johan O.!! Reageren
Johan O. Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) En 7.5 msn? ??? wat bedoel je daar mee? In zijn hoofdpost staat hij nog werkt met 7.0 ....jn msn messenger 7.0 wil opstarten sluit hij autom...... Is opzich nog niet eens zo'n slecht idee MSN 7.5 kan niet op Windows 98SE op de andere PC heb ik wel 7.5 die werkt perfect Dit zelfde probleem had ik ook. Voor mij was het heel simpel op te lossen. Ga naar je congufiratiescherm en zoek het bestand MSN (versie, bijv. 7.5). Klik op verwijderen/wijzigen. Nu zul je in op je monitor een scherm verschijnen. Klik dan op repareren/repair. Nu zal MSN zichzelf herstellen en kun je hem daarna weer als nieuw gebruiken. Wil het daarna nog niet lukken verwijder MSN dan eens en zet het er opnieuw op.Volgens mij werkt het wel, veel succes Johan O.!! dat heb ik al gedaan, herstellen en ook nog eens geherinstalleerd, en nix helpt Bewerkt: 19 februari 2006 door Johan O. Reageren
Samurai Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Windows messenger? Msn messenger 6.2? Download die eens. :-) Bewerkt: 19 februari 2006 door Samurai Reageren
Johan O. Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 kheb MSN 6.2 geinstalleerd en hij werkt perfect maar wel jmmr dat Windows 7 het niet doet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.