Jump to content

mTaSA Loop Bug

Recommended Posts

Geplaatst:
Al idd bekend maar je kan toch wel goed lopen ? of?

Nee je kan alleen leuk staan volgens mij. Zoals Azer al zei lopen is niet syncd

Geplaatst:
je kan zelf wel lopen, alleen de rest in de server merkt er niks van :)
Geplaatst:

je kan zelf wel lopen, alleen de rest in de server merkt er niks van :)

Dus die denkt dat je stil staat?

Geplaatst:
Volgens mij zien de andere nog dat je op je voertuig bent.
dunno hoe erg de desync is, maar ik denk eerder dat je gewoon verdwijnt... :puh:
Geplaatst:

Volgens mij zien de andere nog dat je op je voertuig bent.

dunno hoe erg de desync is, maar ik denk eerder dat je gewoon verdwijnt... :puh:

Met mijn eigen project heb ik dit gemerkt. Waarschijnlijk toch zoals ik dacht. Maar de rotatie van voertuig is niet meer gesyncd. Alleen positie.

Geplaatst:
Met mijn eigen project heb ik dit gemerkt. Waarschijnlijk toch zoals ik dacht. Maar de rotatie van voertuig is niet meer gesyncd. Alleen positie.
het schijnt dus ook dat je nog kan winnen wanneer je dood bent, zolang je voertuig maar over de finish heengaat... :puh:
Geplaatst:

het schijnt dus ook dat je nog kan winnen wanneer je dood bent, zolang je voertuig maar over de finish heengaat... :puh:

Lol ja.

Het verbaast me wel dat het MTA:SA team dit niet heeft beveiligd. Ze hebben dus blijkbaar geen check erin gebouwd of de player loopt of niet. Of ze zouden 'anticheat.def' moeten updaten voor die bug.

Geplaatst:
eey

maar hoe kan je dan lopen

wat moet je daar voor doen ??

zoals in het plaatje ook te zien is, moet het mogelijk zijn om met een aantal raketten de player van zijn bike te schieten :)
@Azer Waneer komt die SA-MP uit ? :puh: Ik kan niet wachten tot TJOEKTJOEK!!
ooit ;)
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het zelf ook gedaan (ik ben zelf van mn fietsje af geknalt en heb er iemand af geknalt) en je kunt gewoon lopen maar als je door een pickup wandeld gebeurd er niets wat je fietsje licht bij de rest van de spelers heer raar en schuin op de grond en het cheat systeem er voor updaten is niet nodig want je moet met zn 2en zijn om het uit te voeren en je moet een hunter en een BMX hebben

EDIT:

Ryder is clan genoot :puh:

Bewerkt: door T@rget

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...