Little Mister Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Net hadden we ook deze bug gedaan met een iemand. Toen zei hij ineens: "Ik houd een shotgun vast!"?! Hij drukte wat knopjes in ofzo. Ik weet haast zeker dat niemand dit gelooft, maar ik zat met hem te praten op skype en ik hoorde hem schieten. Ook zei hij dat er bloed van me af kwam enzo. Heel erg vaag.. Bewerkt: 18 februari 2006 door Little Mister Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Klopt, als je loopt heb je een Shotgun met een paar kogels, ik heb deze bug namelijk zelf ook een keer meegemaakt. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Gewoon met de Fiets tegen een vat aan. Reageren
ShortY- Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Waarom posten jullie deze bug niet naar MTA Team? Misschien hadden ze nog geen weet van dit. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Waarom posten jullie deze bug niet naar MTA Team? Misschien hadden ze nog geen weet van dit. Wel hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.