bjorn13 Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 ik stem voor Giorgo veel vrolijker, hij sprak me meteen aan Ik vind ze allebij mooi maar toch vind ik die van giorgo vrolijker.. giorgo
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 GIORGO te veel tekst Stem dus naar General Lee Haha Amsterdamboy, je had de slaap zeker niet uit^^. Maarja, ik stem op Giorgo. Ik val altijd op de smaak, het werk maakt mij niet veel uit. Als hij maar mooi is. Ikzelf houd niet van die mannetjes die er eng uitzien. Ik heb liever iets flitsend, daarom stem: [/b]Giorgo[/b]. Barkeeper?? Maak er maar 4-2 van THE FAST TO FURIOUS is wel 16letter nja dan krijgt hij m'n stem niet.
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 The fast to Furious ?? Ik denk je de film nog eens moet overzien want... Nou ja de battle is afgelopen en het is 7-6 voor mij. Ik zal de juiste mod hiervoor wel Pm'en. En Amsterdamboy jij post in elke battle opzettelijk tegen mij zonder waarom ? Waarvoor is dat goed.
VforV Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Ik stem voor Giorgio (hoewel ik het geen mooie auto vind; kleur en model). Maar de vormgeving enzo vind ik wel goed. General Lee's vind ik te grauw en te kort in breedte. Edit: oei, te laat. Bewerkt: 18 februari 2006 door VforV
AmsterdamBoy Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 The fast to Furious ??Ik denk je de film nog eens moet overzien want... Nou ja de battle is afgelopen en het is 7-6 voor mij. Ik zal de juiste mod hiervoor wel Pm'en. En Amsterdamboy jij post in elke battle opzettelijk tegen mij zonder waarom ? Waarvoor is dat goed. Ik heb heus GEEN HAAT tegen jouw Maar de tegenstanders van jouw waren gewoon mooier daar kan ik ook niks aan doen.
Slimm Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Battle afgelopen, winnaar Giorgo. 1 Punt voor jou, 1 eraf voor General Lee. Closed.
Recommended Posts