kristof01 Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 hey! is er ook een cheat waardoor je weer 100% Hp hebt zonder dat je geld bijkrijgt (hesoyam) grtz kristof01 Reageren
RonaldVC Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Jazeker Kijk ===>HIER<=== maar eens. Hier staan alle cheats voor San Andreas.. Succes... EDIT: Oops, had niet goed gelezen.. Ik weet niet zeker of zo'n cheat bestaat, denk het niet.. Maar het maakt toch niet uit dat je wat cash erbij krijgt? Bewerkt: 15 februari 2006 door RonaldVC Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Maakt niet RonaldVC, ik ben er ook altijd nog . Ik gebruik zelf nooit cheats, maar als je eet komt er health bij. Dus missies werkt deze cheat. PC: AEDUWNV XboX: X, White, Right Trigger, Y, Up, X, White, Up, A Die van de PS2 staat er helaas niet bij. Hier nog wat extra informatie. Ohja, als je heel veel spieren hebt ben je meer wendbaar. Dus zal je health minder snel door kogels er afgaan. Verder kun je ook altijd naar een eettent (bijv. Burgershot). Als je dan eten komt zal er meer health bij komen. Als je de ambulance missies hebt gehaald wordt je health 150% dus kun je langer leven dan gewoonlijk. Een body-amor werkt ook wel goed. Veel succes. Reageren
kristof01 Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Maakt niet RonaldVC, ik ben er ook altijd nog .Ik gebruik zelf nooit cheats, maar als je eet komt er health bij. Dus missies werkt deze cheat. PC: AEDUWNV XboX: X, White, Right Trigger, Y, Up, X, White, Up, A Die van de PS2 staat er helaas niet bij. Hier nog wat extra informatie. Ohja, als je heel veel spieren hebt ben je meer wendbaar. Dus zal je health minder snel door kogels er afgaan. Verder kun je ook altijd naar een eettent (bijv. Burgershot). Als je dan eten komt zal er meer health bij komen. Als je de ambulance missies hebt gehaald wordt je health 150% dus kun je langer leven dan gewoonlijk. Een body-amor werkt ook wel goed. Veel succes. ok thx! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.