GTA-Freak2 Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Wat vinden jullie van dit artikel??? ->>>>KLIK HIER<<<<-. Ikzelf vind het zeer flauw dat ze weer is beginnen te zagen over GTA. Want als je een h**r pakt in GTA zie je niks, je ziet alleen je auto een beetje wiebelen!!! gta-freak2 Bewerkt: 15 februari 2006 door gta-freak2 Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Als je het bericht leest zie je dat het helemaal niet over het neuken zelf gaat, maar over het neerslaan daarna om je geld terug te krijgen. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Het gaat er niet om of je nou een auto ziet wiebelen, maar het gaat erom dat de prostituees bang zijn dat mensen dat ook in de werkelijkheid zullen doen. Tja, er zijn al meerdere topics over negatieve berichten tegenover GTA, dat is zo, en dat zal ook altijd zo blijven. Daar kan je niets aan doen.. Er zullen ongetwijfeld nog veel meer van dit soort berichten verschijnen.... EDIT: @ Piet herr: Een beetje genuanceerder mag ook wel Bewerkt: 15 februari 2006 door RonaldVC Reageren
Bling Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Ik vind het echt niet normaal meer! Hoe vaak is San Andreas nou wel niet aangeklaagd, vanwege het sex en geweld dat in de game zit? Ze moeten niet zeiken, het is toch maar een spel? En dat die prostituees uit Amerika nu bang zijn dat ze op dezelfde wijze vermoord zullen worden als in de game mogelijk is, zijn ze gestoord. Als je zo gaat zeiken, had je maar geen prostituee moeten worden... Kom nou zeg Reageren
Dogwatch Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Bijna alles kan je bijinvloeden niet alleen gta maar ook andere games Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Het gaat er niet om of je nou een auto ziet wiebelen, maar het gaat erom dat de prostituees bang zijn dat mensen dat ook in de werkelijkheid zullen doen.Tja, er zijn al meerdere topics over negatieve berichten tegenover GTA, dat is zo, en dat zal ook altijd zo blijven. Daar kan je niets aan doen.. Er zullen ongetwijfeld nog veel meer van dit soort berichten verschijnen.... EDIT: @ Piet herr: Een beetje genuanceerder mag ook wel Ja dit bedoelde ik ook wel, dat ze daar voor bang zijn, maar waarom pakken ze altijd GTA als voorbeeld??? In films zie je toch ook van die dingen! Dus ik wil zeggen dat ze altijd GTA pakken als er iets mis is of als ze bang zijn... gta-freak2 Bewerkt: 15 februari 2006 door gta-freak2 Reageren
Bling Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Daar heb je wel gelijk in, ja. Ze pakken altijd GTA als voorbeeld, San Andreas tenminste. GTA III is ook wel eens het haasje geweest. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Daar heb je wel gelijk in, ja. Ze pakken altijd GTA als voorbeeld, San Andreas tenminste. GTA III is ook wel eens het haasje geweest.Logisch toch jongens. GTA bevat alles wat moraal gezien niet echt de bedoeling is. Geen wonder dat GTA vaak aan de schandpaal wordt genageld.Die artikeltjes betekenen helemaal niks, en het haalt ook niets uit. Je moet het zo zien, alle aandacht voor het spel is goed, of het nou positief of negatief is. Iedereen weet dat GTA een omstreden spel is, maar het veranderd echt niets aan de verkoopcijfers hoor. Het is en blijft nou eenmaal een superpopulair spel.... Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Ja dit bedoelde ik ook wel, dat ze daar voor bang zijn, maar waarom pakken ze altijd GTA als voorbeeld??? In films zie je toch ook van die dingen! Dus ik wil zeggen dat ze altijd GTA pakken als er iets mis is of als ze bang zijn... Het verschil tussen GTA en een film is dat je in GTA zélf kunt kiezen hoeveel mensen je vermoordt en met hoeveel hoeren je neukt. In een film staat dat al vast en heeft de kijker er geen invloed op. Bewerkt: 15 februari 2006 door Piet-Herr Reageren
Pietje II Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Och och och, onzin iets tégen GTA: SA zoveel. Het gaat er dus om volgens dat artikeltje dat je die prostituees ná het bedrijven van sex doodslaat om zo geld terug te eisen, en die gekke aanklagers denken óók nog dat dat zo in het spel hoort. Daar krijg ik nou wat van hè. Als ze nou ook 'ns eerst het spel speelden om te kijken wát er nou precies gebeurt, zouden ze weten dat er weer eens niks van klopt. Prostituees doodslaan doe je toch hélemaal zelf? Het spel zegt toch niet dat je het móét doen? De mogelijkheid dat je mensen dood kan slaan zit wel in het spel, maar het is toch niet de echte bedoeling om alléén maar mensen dood te slaan? Je doet het toch echt zelf als je het doet. *Zucht* Volgens mij proberen mensen alléén maar geld uit R* te persen met GTA: SA. Daar kan ik nou niet over uit... Dat was dus mijn mening. Maar goed, moet je eens kijken na al die schandalen die GTA: SA heeft meegemaakt. En laatst las ik in Veronica Magazine dat GTA: SA bij de PS2, X-BOX, en de PC weer op 1 stonden qua beste verkochte games van deze week. GTA: SA is in 2004 uitgebracht, heel veel schandalen meegemaakt, en nog steeds verkoopt het als een speer. Dat vind ik dus ontzettend knap. Dus GTA: SA heeft toch degelijk wel iets te betekenen, dunkt me. Reageren
Caltson Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 dit artikel is gewoonweg waanzinnig gek. San andreas is enkel een spel.... Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Diej H**ren zijn bang dat dit hun overkomt.....dom maja Reageren
Markolie Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Onzin Onzin en nog eens onzin ze moeten er gewoon niet op letten Reageren
LucasV Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Rockstar kan beter een eigen advocatenkantoor beginnen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.