peter-de-gekste Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 hallo..weet 1 van jullie of er een programme bestaat waarmee je zeg maar screenshots van je videos kan maken? Dankje=) Reageren
Jarno Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Goede vraag. Ik kan je niet echt verder helpen. Het beste is gewoon een screenshot programma te downloaden. Zoals: Screenservice 2.3. Deze maakt screenshots van je spel of windows op het moment dat jij op Print screen drukt. Je kan opslaan als JP(E)G of BMP en je kan een kwaliteit tussen de 10% en 100% (Tientallen alleen). Fraps ondersteunt trouwens ook screenshots. Maar volgens mij is het moeilijk om een screenshot te maken van een video. Met de standaard programma's kan dat iniedergeval niet. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Goede vraag. Ik kan je niet echt verder helpen. Het beste is gewoon een screenshot programma te downloaden.Zoals: Screenservice 2.3. Deze maakt screenshots van je spel of windows op het moment dat jij op Print screen drukt. Je kan opslaan als JP(E)G of BMP en je kan een kwaliteit tussen de 10% en 100% (Tientallen alleen). Fraps ondersteunt trouwens ook screenshots. Maar volgens mij is het moeilijk om een screenshot te maken van een video. Met de standaard programma's kan dat iniedergeval niet. dank je voor die screenservice..maar als ik dan een screen van een video wil maken zie ik vervolgens gwoon een zwart vlak op mijn beeld ipv het beeld van de video die daar had moeten zijn.. Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Heb je bsplayer al geprobeert? Door op 'P' of 'Shift+P' te drukken maakt hij een screenshot van een filmpje of video wanneer het afspeelt.. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Het kan ook met powerdvd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.