Jump to content

Nep Messenger 8 Beta

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk uit voor Nep Messenger 8 Beta! Het is een Virus

Meer informatie:

http://www.msn.nl/services/veiligonline/me...gen/default.asp

Onzin ik gebruik de Illigale MSN 8 die gelekt is.

Ze willen gewoon dat je niet MSN 8 gebruikt.

Zelf heb ik er geen problemen mee.

Er zijn ook werkende Illegale Beta's maar daar heb je een crack voor nodig, en volgens mij is dat ook een Trojan..

Je hoeft het trouwens ook helemaal niet te merken als je computer naar een Bot-Netwerk wordt gestuurd.

Ik gebruik de Legale Beta, en dat geeft me nog altijd een veilig gevoel, als ik hem niet had gebrkegen via een invite, dan had ik hem zowiezo niet illegaal gedownload, dan had ik gewacht tot hij uit was.

En voor ik het zou vergeten, Amsterdam ik zou toch maar even scannen op virussen of de Online Symantic Security scan doen.

Groeten, ViceAgent.

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:

MSn 8.0 is al heel lang op Warez websites aanwezig. Alleen werkt daarmee je oude e-mail adres om een of andere rede niet.

Zelf vind ik dat je of de Legale moet gebruiken of gewoon wachten op 8.0.

Op school hoor je ook vaak dingen zo als; 'Versie 8.0 is vet...' maar vaak komen zij later bij mij; 'Mijn computer werkt niet meer.' waarop ik zeg; 'Eigen schuld, heb je 5 Euro dan kom ik hem maken.'

Geplaatst:
Een bètaversie is de naam van in ontwikkeling zijnde software.

Een eerste versie van software wordt de alfaversie genoemd, naar de eerste letter alfa van het Griekse alfabet. Bèta is de tweede letter van dat alfabet. Als er daarna nog een versie komt vóór de definitieve versie, dan wordt die soms de previewversie genoemd.

Bètaversie-software is nog niet stabiel genoeg om in productie genomen te worden. De bètaversie wordt vaak verspreid onder een selecte groep van gebruikers voor een gebruikerstest.

Bron: WikiPedia.org

Dit zegt dus genoeg. Béta versie is een test versie en is dus gebruik op eigen risico. Ik heb zelf totaal geen medelijden als iemand zijn PC hiermee wordt kapot gemaakt. Want het is zijn/haar eigen schuld.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je hem gewoon legaal hebt, dus uitgekozen bent als Béta tester is er nix aan de hand.

Bewerkt: door Crifox
Geplaatst:

Nu we het er tog over hebben ik heb nog 6 uitnodegingen liggen. PM voor 1 uitnodeging. Vermeld je mail in de pm.

Geplaatst:
MSn 8.0 is al heel lang op Warez websites aanwezig. Alleen werkt daarmee je oude e-mail adres om een of andere rede niet.

Haha, dan doe jij echt iets fout ;).

Bij mij werkt ie namelijk wel degelijk :puh:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...