Jump to content

Helpen e107

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb net mijn e107 site af gemaakt maar ik snap niet hoe je moet posten enzo beter gezegt hoe alles werkt kan iemand me helpen?

Geplaatst:

Een uitleg geven hoe je met e107 kan werken zal heel lang duren. Waarom probeer je gewoon niet allemaal dingen en kijk dan wat voor effect dat heeft. Zo leer je het beste en als je fouten maakt weet je dat je dat volgende keer niet moet doen. Je kunt database back-up maken en die later gebruiken als je per ongeluk iets goed fout hebt gedaan.

Helaas is de Admin CP nu anders dan die ik gewend ben en kan je dus verder niet helpen. Ik heb lang geleden zelf ook e107 gehad.

Geplaatst:

Ik heb alle goede dingen gedaan maar als ik nu naar mijn start pagina ga is hij klaar maar is er geen beeld.

Geplaatst:

Probeer eens met verschillende internet browser de site te bekijken. Soms zie je bij de ene meer dan bij de andere. Met Internet Explorer zie je alles, maar die leest het script ook zo verkeerd.

Geplaatst:
Dit is de link van mijn site **************

Ik kan wel voor je testen op alle browsers. Maar dan moet ik echt wel een hele link hebben ook naar index.php.

Geplaatst: (bewerkt)
Euhh... er staan sterretjes, of heb je dit met opzet gedaan?

Dit is misschien door een Admin gedaan, of een Moderator, omdat je geen reclame mag maken voor je site in topics dacht ik.

Edit: Hij heeft die link weggehaald, gisteren stond hij nog in zijn profiel.

Maar je kan even in de officiéle hulp pagina's kijken, daar staat alles uitgelegd. (Om toch maar enige waarde toe te voegen).

Bewerkt: door ViceAgent
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...