Sunray Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 rapidschare als ik iets wil downloaden van filmpjes en ik pak free maar het lukt niet ik kan njiet downloaden van rapidshare Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Krijg je ook een melding ofzo? Vertel dat eerst even anders kunnen we je niet helpen. Reageren
Sunray Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 ik snap er geen kl**te van kijk maar (Access-code wrong. Only Free-users have to enter an access-code to prevent abuse. Premium-users don't have to! Get your own PREMIUM-Account now.) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Er staat een code. Hier wordt in het engels gezegt dat jij de code verkeerdt hebt ingevoerd. Er staat een code van 3 letters. In 3 verschillende kleuren. Als je deze allemaal goed invoert klik je op die balk en kun je hem downloaden. Reageren
Sunray Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 welke code waar staat die ik snap er niets van hoor Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Je moet op Free Drukken.. dan moet je ongeveer een minuut wachten dan komt er onder aan een drie cijferige code te staan, die moet je over typen in dat balkje en dan op enter drukken. De download zal dan naar een paar seconden moeten starten. Reageren
Sunray Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 joepi het lukt HET LUKT !!!!!!!!!! dank u allemaal Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Kijk hier is het beloofde voorbeeld. Als je iets wilt downloaden dat groter is dan 1mb moet je even wachten. Hij zal nu de link opzoeken en het bestand klaar zetten. Je moet dan een aantal seconden wachten. Als het bestand is geupload, moet je die 3 cijferige code invoeren. Als je dat gedaan hebt klik je op die grijze balk. Nu kun je het opslaan en downloaden. Als het downloaden klaar is staat hij op je hardeschijf. Je kunt er nu alles mee doen. Bewerkt: 15 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.