Cesar-Vialpando Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Sorry, maar dara ben ik het niet mee eens. 555 we tip lukte me in 1x en die andere heb ik moeten cheaten wilde ik het halen :$:$ Zonder cheats spelen is veel leuker, vooral goud halen bij City Slicking (rijschool) zonder cheats is vet! Farewell my love is vrij simpel. Met een tijd van 3:10, een eerste plaats, en de eigendomspapieren van wat waardeloze muren in Dohorty (de garage) ging ik vrolijk verder naar San Fierro. Reageren
Velaro Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Nou,je moet lekker hard rijden,maar je moet ook remmen in de bochten wwant het is niet echt een auto om mee in het zand te rijden.Verder kan je de anderen misschien de weg af beuken ; Zo krijg je een een grotere voorsprong.Dat was het..Veel succes nog met de missie ! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Sorry, maar dara ben ik het niet mee eens. 555 we tip lukte me in 1x en die andere heb ik moeten cheaten wilde ik het halen :$:$ Ik heb geen cheats gedaan bij die missie. Reageren
Big-Smoke Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Probeer niet de andere autos te veel te beuke nwant dan raak je zelf ook in de slip. Op punten waar water is gas loslaten en ook bij de bochten en gewoon rustig de bochtsuces Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 om farewell my love te halen kan je ook een jeep nemen waar je best goed kan rijden op slegt terrein en dan als je 1e staat niet te hard rijden want anders ga je slippen of onder ste boven want zo hard rijden die gasten niet dus rij als je 1e staat geconcentreerd Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Ik vond die missie echt niet moeilijk hoor. Maar het is wel zo dat 555 we tip makkelijker is dan Farewell, My Love. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.