Jump to content

Farewell, My Love


RED_DEVIL

Recommended Posts

Sorry, maar dara ben ik het niet mee eens. 555 we tip lukte me in 1x en die andere heb ik moeten cheaten wilde ik het halen :$:$

Zonder cheats spelen is veel leuker, vooral goud halen bij City Slicking (rijschool) zonder cheats is vet!

Farewell my love is vrij simpel. Met een tijd van 3:10, een eerste plaats, en de eigendomspapieren van wat waardeloze muren in Dohorty (de garage) ging ik vrolijk verder naar San Fierro.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou,je moet lekker hard rijden,maar je moet ook remmen in de bochten wwant het is niet echt een auto om mee in het zand te rijden.Verder kan je de anderen misschien de weg af beuken ; Zo krijg je een een grotere voorsprong.Dat was het..Veel succes nog met de missie !

Link to comment
Delen op andere websites

om farewell my love te halen kan je ook een jeep nemen waar je best goed kan rijden op slegt terrein en dan als je 1e staat niet te hard rijden want anders ga je slippen of onder ste boven want zo hard rijden die gasten niet dus rij als je 1e staat geconcentreerd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...