saboy Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 ik heb al zo veel keren geprobeerd om in de rijschool alles gpoud te halen maar het lukt mij niet!!! bestaat er daar een cheat of tips om alles goud te hebben???heb san andreas op den playstation 2 alstublieft help mij!! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Er is wel een filmpje hoe je goud kan halen. Dit is een mooi voorbeeld ervan. Dan kun je sommige dingen gemakkelijk goud halen. Verder is het ook gewoon proberen-proberen-proberen!! Link: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13568 Verder is het ook gewoon een kwestie van heel veel oefenen. Als je er dan nog niet uitkomt, kun je altijd nog vragen hoe het precies moet en als er truckjes voor zijn. Bewerkt: 15 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
saboy Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 als je bijvoorbeeld al een zilver award heb kun je dan nogf goud halen?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Ja hoor. Je kunt altijd goud halen. Dus als je eerst zilver haalt en je oefen heel veel en je haalt de opdracht perfect en je hebt hem 100% score. Dan zal je goud krijgen. Het kan dus, in het filmpje is het in 1x goud gehaald omdat hij anders te lang werd. Succes SA-Boy!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.