Jarno Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Software ideeën Je hebt een idee voor een computer programma weet haalbaar is voor een normale programmeur om te maken. Of het al gemaakt is (En je wilt dingen erbij ofzo wat een ander programma niet heeft) of je hebt een gloednieuw idee. Dan kan je het hier posten. Ieder lid mag er wat mee doen. Wel zo aardig is dan bij Credits de bedenker erbij te zetten. Ik doe dit vooral aangezien ik zelf idee-loos ben. Denk er maar erop los! Reageren
Samurai Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Een topic naar mijn hartelust... Ik heb wel een leuk progamma in gedachte maar misschien(wss) is het te moeilijk om te maken. Het gaat als volgt: Eerst kies je een .exe van een bepaald progamma en geef je het een naam.Dit doe je een paar keer todat in het progamma er een paar namen staan... Dan klik je erop en het opent vanzelf. Natuurlijk onthoudt het progamma de namen en .exes en kan je altijd deleten/toevoegen. Goed idee en haalbaar? Reageren
T@rget Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik dacht aan een plugin voor MSN (zonder MSN Plus! AUB) dat als je naar iemand een map van MTA stuurd hij automatish geaccepteerd word en dan naar de server word verplaatst erg handig voor onze clan Reageren
Giorgo Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Een soort programma dat MB's kan verlagen dat het downloaden kan verminderen. BV zoiets als winrara maar als dan iets van 500 MB er op 5 minuten is. En nog een soort programma waar je wma geluiden enz... kan omzetten naar MP3 enz... Die progs zijn er al, maar ze zijn niet gratis. Reageren
SamShine Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Dat wat Giorgo zei uiteraard En ik dacht aan een programmatje om goed muziek te mixen en zelf elementen toe te voegen. Ze zijn er (hetzelfde als het idee van Giorgo) al, maar duur en de meeste mensen hebben er geen geld voor (zoals ik ). Reageren
Argon Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Iets dat er een deuntje begint te spelen om een bepaald uur en je dat kan uitzetten. Reageren
Jarno Geplaatst: 5 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Iets dat er een deuntje begint te spelen om een bepaald uur en je dat kan uitzetten. Een alarm programma? Of begrijp ik je verkeerd? Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 een programmatje voor indexen. neem ff voor ip's je voegt een ip voor call of duty toe, vb. 89.124.635.786:28960 en je vind nog een ip. maar je weet niet of je dat ip al eens hebt opgeschreven. je zoekt dan op 89 en je ziet alle ip's die jij hebt toegevoegd met 89. een soort zoekmachine met zelf toegevoegde dingen. is dit er al? Reageren
Matiscus Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Een DFF convertor van alle versies van GTA. Zodat je 3dsmax niet moet hebben. Reageren
ruby789 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 hey, ik weet mischien een goed programma!: dat je XP spellen/programma's op windows 98 kunt spelen dat zou egt geweldig zijn maar ik weet niet of dat gaat alvast bedankt ruby789 Reageren
X-TX Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 hey, ik weet mischien een goed programma!: dat je XP spellen/programma's op windows 98 kunt spelen dat zou egt geweldig zijn maar ik weet niet of dat gaat alvast bedankt ruby789 Dat kan alleen anders om. Want Windows XP maakt gebruik van andere index structuur waardoor alles anders wordt gedraaid. Als je W. 98 op XP wil spelen kun je dit doen; Reageren
RobbertR Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Mischien een idee om een software te maken, waarbij je dele van muziek weg kan knippen. Want bij sommige liedjes hoor je op het begin gepraat of aan het einde. Het daarom gewoon makkelijk gelijk met het eerste couplet te beginnen. Reageren
Goudvis Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Een topic naar mijn hartelust...Ik heb wel een leuk progamma in gedachte maar misschien(wss) is het te moeilijk om te maken. Het gaat als volgt: Eerst kies je een .exe van een bepaald progamma en geef je het een naam.Dit doe je een paar keer todat in het progamma er een paar namen staan... Dan klik je erop en het opent vanzelf. Natuurlijk onthoudt het progamma de namen en .exes en kan je altijd deleten/toevoegen. Goed idee en haalbaar? Wat is je doel? Een programma wat met 1 druk op de knop meerdere programma's opent ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.