Schno009 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (...) En nog een soort programma waar je wma geluiden enz... kan omzetten naar MP3 enz... Die progs zijn er al, maar ze zijn niet gratis. Dát zou inderdaad fantastisch zijn! En eventueel nog een video-converter (DVD to .mp4 (ipod) bijvoorbeeld) Deze bestaan allang : ImTOO DVD to mp4 converter je kan vanallerlei videos converten/dvd'r rippen voor iPod + PSP etc. Ook al eens diep in je NERO pakket gekeken? kun je zowat alles mee converteren! Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Hierzo kan je legaal een mixprogramma downloaden waarmee je liedjes en geluiden kunt openen. (.wav.mp3 maakt niet uit) je kan ze editen en je kan ze weer opslaan als een ander bestand. (.wav.mp3 etc.) >>>>> http://acoustica1.cachefly.net/Acoustica-M...t-Installer.exe <<<<< WEET IEMAND HOE HET VOLGENDE PROGRAMMA HEET??? HET BESTAAT WEL!!! Je klikt op "record" dan neemt hij alles op wat jij met je muis doet, en je kan later op play drukken om je computer je cursor te laten bewegen en te klikken... dat is HÉÉL handig als je 10.000 x dezelfde beweging moet maken!! weet iemand hoe die heet? dank u Reageren
Bassiej Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Hierzo kan je legaal een mixprogramma downloaden waarmee je liedjes en geluiden kunt openen. (.wav.mp3 maakt niet uit) je kan ze editen en je kan ze weer opslaan als een ander bestand. (.wav.mp3 etc.) >>>>> http://acoustica1.cachefly.net/Acoustica-M...t-Installer.exe <<<<< WEET IEMAND HOE HET VOLGENDE PROGRAMMA HEET??? HET BESTAAT WEL!!! Je klikt op "record" dan neemt hij alles op wat jij met je muis doet, en je kan later op play drukken om je computer je cursor te laten bewegen en te klikken... dat is HÉÉL handig als je 10.000 x dezelfde beweging moet maken!! weet iemand hoe die heet? dank u *BUMP* Dat programma leek mij ook wel grappig dus ben gaan google-en op 'repeat mouse movement' en kwam uit op deze site: *klik*. het werkt en het is makkelijk Reageren
gta-pilot Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 een progamma waarmee je van een paar gb een paar mb maak dat zou vet zij Reageren
nick11123 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik weet niet of het programma bestaat, maar het zou wel heel vet zijn. Dat je zegmaar een programma moet hebben geinstalleerd op je PC en dan als je bij iemand anders bent dat je dan het programma kan downloaden en zeggen van ik moet effe in me PC kijken dus dat je via dat programma zo je eigen windows enzo ziet. en dat je van dat programma automatisch een ID en password krijgt zodat je altijd kan inloggen naar je PC waar je ook bent. mits je wel dat programma wel geinstalleerd heb. en ook dat het programma op de PC geinstalleerd is. waar je dan op zit en wilt inloggen. als dat programma bestaat laat het me dan weten Reageren
Bassiej Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ik weet niet of het programma bestaat, maar het zou wel heel vet zijn. Dat je zegmaar een programma moet hebben geinstalleerd op je PC en dan als je bij iemand anders bent dat je dan het programma kan downloaden en zeggen van ik moet effe in me PC kijken dus dat je via dat programma zo je eigen windows enzo ziet. en dat je van dat programma automatisch een ID en password krijgt zodat je altijd kan inloggen naar je PC waar je ook bent. mits je wel dat programma wel geinstalleerd heb. en ook dat het programma op de PC geinstalleerd is. waar je dan op zit en wilt inloggen. als dat programma bestaat laat het me dan weten Dit programma bestaat niet alleen, maar het zit nog standaard op elk windows XP gestuurd systeem ook! Je kunt het vinden via Start > Alle Programma's > Bureau-Accessoires > Communicatie > Verbinding met extern bureaublad. Reageren
sevaboy Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Wat ik nu zeg is niet illegaal bedoelt: Een beschermingsvirus,zo kunnen hackers geen bestanden pikken en/of bestanden die op internet staan die niet bedoelt zijn voor andere mensen beveiligt zijn.En ik bedoel 'legaal'! Reageren
ifc3 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Wat ik nu zeg is niet illegaal bedoelt:Een beschermingsvirus,zo kunnen hackers geen bestanden pikken en/of bestanden die op internet staan die niet bedoelt zijn voor andere mensen beveiligt zijn.En ik bedoel 'legaal'! Het bestaat al sinds 1991. Linux. BSD. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 een GTA3 Model & Texture vieuwer. Ik heb al een vieuwer voor Peds: Pededitor en voor auto's en wapens: GGMM. maar ik wil van elk DFF'je en TXD'je Reageren
K.O. Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Kun je in Spark (soort van IMGTool) niet direct de texture bekijken? Ik dacht eigenlijk van wel. *.dff's zul je nog altijd in 3dsmax moeten importeren denkik... Reageren
bramboy Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 misschien is dit wat: een prog waar mee je zelf trainer kunt maken voor Gta SA zou er blij zijn als dat kon Reageren
joopykoopy Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 :bump: Heey, Ik wil eigelijk ook een beetje op vista gaan werken maar nu heb ik een draadloze USB internet adapter en daar is geen vista driver voor... Weet iemand een progje om dit wel goed te krijgen of hoe ik het kan convigureren want de Wireless USB monitor werkt wel alleen zecht dat hij geen verbinding heeft... P.S. het gaat hier om de Speedtouch 120g MVG, joopykoopy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.