NaturalBornKillaNBK Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Wie kan in godsnaam een Chevrolet Monte Carlo maken? Er is een auto op gebaseerd in GTA, maar ik weet bij god niet welke, ballas rijden er in. En die auto is zó gruwelijk! (De auto van Denzel Washington in Training Day) PM me..ofzo >>> Door BS: Moved to Modding Help<<< Bewerkt: 16 februari 2006 door Big Smoke Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Het spijt mij zeer, maar niet veel mensen op het Forum kunnen auto modellen, tot nu toe 2. Deze hebben het al druk zat met GTI etc. vandaar dat dit request niet echt doorgaat, je moet even je grote vriend Google gebruiken, misschien dat je dan wat vind Veel succes met zoekn Reageren
NaturalBornKillaNBK Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Ik heb overal gezocht, op duitse en russische en poolse en tsjechische en whatever. Nou ja, pech. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Misschien deze? Klik Is het hem niet, dan kan je het altijd zeggen en dan zoeken we verder. Reageren
KillerR Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Ik denk dat dit hem is:hier is de link Reageren
Blastov Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Vraag het eens op gtaforums.com, daar kunnen er wel een aantal auto's maken Reageren
KillerR Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Waar kun je dat doen dan op die site? PS:DIT kan em ook zijn Bewerkt: 18 februari 2006 door robertgta Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 die met die gouwe velgen denk ik dat je bedoelt... ik weet hem te vinden... ga naar een grote parkeerplaats onder een knooppunt met 4 bij-elkaar komende wegen ergens op die parkeerplaats staat ie. p.s. probeer het een paar keer soms staat ie er niet Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Dit is toch een Cheverolet monte carlo?? Een beetje beter zoeken en je had hem ook kunnen vinden. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 in SA heet ie 'sabre' Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) ney sabre is meer gebaseerd op een doge charger volgens mij correct me if i'm wrong Bewerkt: 1 maart 2006 door mc-vice Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 dat kan wel maar toen ik de auto zag dacht ik meteen aan de sabre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.