Jump to content

n00bmod v2 voor Xbox

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey hey, :)

Ik heb een vraag aan Eclipse & Wauzie of aan anderen die toevallig het antwoord weten.

Ik wil eerst effe zeggen dat ik de n00bmod geweldig vind! ik heb hem op mijn pc geínstalleerd en hij werkt perfect, alleen san andreas loopt op mijn pc niet helemaal soepel en aangezien ik hem vaker op mijn xbox speel heb ik de main.scm en script.img en de american.gxt op mijn xbox dvd van san andreas gezet en hij werkt!!!! alleen ik heb ene probleem dat hij niet de juiste knoppen aangeeft van de controller dus als hij zegt dat om iets te activeren L (linker schietknop) moet indrukken doet hij het met A.

Mijn vraag is dus of jullie alsjeblieft kunnen kijken of je dit op kan lossen of misschien weet hoe ik dat zelf kan veranderen want ik wil hem heel graag ook op de xbox kunnen spelen,

alvast bedankt en Keep up the good work ! :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Diepe zucht, de zoveelste opschepper, het lijkt een gewoonte te worden, ten eerste leid dit tot warez omdat je een omgebouwde x-box heb, dat terzijde, ik geloof er niks van dat de main.scm van de pc en de x-box met elkaar overeenkomen :-(

Bewerkt: door Blaster27
Geplaatst:

Nou Blaster27 ten eerste wil ik ff zeggen dat ik niet aan het opscheppen ben want IK heb zelf de mod niet gemaakt dus waar zou ik dan voor op moeten scheppen??

En zoals je misschien niet weet komen de files net als bij de hot coffee mod en vele anderen gewoon overeen met de pc versie,

het gaat mij alleen om de knoppen van de controller dat hij de goede aangeeft zodat ik weet welke ik kan gebruiken.

Maar als er nog mensen zijn die Wel een zinnig antwoord hebben op mijn vraag dan hoop ik dat ze reageren.

Geplaatst:
Diepe zucht, de zoveelste opschepper, het lijkt een gewoonte te worden, ten eerste leid dit tot warez omdat je een omgebouwde x-box heb, dat terzijde, ik geloof er niks van dat de main.scm van de pc en de x-box met elkaar overeenkomen :-(

xbox en pc hebben wel zelfde structuur van main.scm ;) volgens mij zijn alle bestanden structuurs zelfs hetzelfde

Geplaatst:
Mijn vraag is dus of jullie alsjeblieft kunnen kijken of je dit op kan lossen of misschien weet hoe ik dat zelf kan veranderen want ik wil hem heel graag ook op de xbox kunnen spelen,

alvast bedankt en Keep up the good work ! :klap:

Je kunt natuurlijk altijd de toetsen veranderen in het "instellingen menu". Dan druk je op options en dan ga je ergens naar keyboard. Daar kun je het veranderen. Als je dan de toetsen goed instelt kun je lekker spelen. Als je bij die instellingen bent kun je ook kijken hoe je moet lopen, schieten, ect!!

Als het niet wil zul je er aan moeten wennen dat het niet anders kan.

Geplaatst:

Blaster27, XBOX en PC en PS2 hebben juist de zelfde files. Juist dat ze dan niet compaltibel zijn. Ik geloof het ook maar half. Want ik heb ooit PS2 versie willen ombouwen naar pc. Maar dat lukt niet. Of het gaat met een mod dat weet ik niet.

Greetz Matiscus

Geplaatst:

daar word ik ook niet echt wijzer van, Ruurd31 ik geloof dat je niet helemaal goed mijn vraag gelzen hebt want je hebt het allemaal over instellingen en toetsenbord.

En wat Matiscus betreft, je hoeft het natuurlijk niet te geloven maar het is een feit dat de files voor xbox en pc hetzelfde zijn :Y anders was ik ook nu niet die hot coffee mod aan t spelen op mijn xbox.

Zijn er nog modders of mensen die er wel verstand van hebben die me verder kunnen helpen?

Ik zal mijn vraag nog eens duidelijk stellen: het gaat mij alleen om de controls van de mod te veranderen dus ik wil weten hoe ik in de main.scm of script.img de knoppen kan veranderen waarmee ik de mod kan bedienen!

thnx

Geplaatst:

Sorry voor mijn ene bericht, de controls kun je niet veranderen omdat hij gebuik maakt van de standaard controls

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...