Pietje II Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Hè hè! Eindelijk heb ik het filmpje gezien, het maakte een hoop duidelijk. Ook leuk dat we wat van CJ zagen in Liberty City, wel jammer dat hij daar ook nog een beetje een loser is (niet dat ik iets tegen CJ heb; ik vind hem één van de coolste GTA personages ) Omdat hij een auto e.d. moest jatten. En wat ziet Salvatore Leone er jong uit zeg! Vergeleken met GTA: LCS wel. Van Ken Rosenberg is ook wel grappig om te zien dat hij van een afkickcentrum vandaan komt, en probeert Tommy Vercetti in Vice City te bereiken. Ach ja, het heeft voor mij weer wat duidelijk gemaakt, leuk filmpje en hij duurde tenminste eens een keer niet zo kort. Reageren
Sunray Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 mooi nu begrijp ik alles van die green sabre enzo en op een website of deze site zeggen ze dat cj wegloopt voor de gangs maar in libery city is hij zelf een gangster lol hij slaat ieùmand in elkaar pakt een auto af en al maarja ik ga maar zeggen goed gedaan carl johnson Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Mooi filmpje Echt heel verduidelijkend, en dat met die kill op zijn ma, dat Sweet Carl belt en zegt, It's mom, she's killed. En dan speelt San Andreas zich af Mooi filmpje, echt mooie graphics voor een ingame scene. En ook chill dat je af en toe die Sabre ziet rijden op weg naar de hood. Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Juju Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ik heb hem al eens eerder gezien via een link vanuit 't forum. Ik vond het echt wel een vette film Als werd meteen veel duidelijker voor mij. Goeie film dus Reageren
Dago58x Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Sorry dat ik het zeg maar warom dit topic dumpen dit topic is al 3 maanden oud je kan gewoon de inroductie kijken niet gelijk in 3 maand topic dumpen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Je mag het topic wel bumpen, maar alleen als je er wat nuttigs aan toe te voegen hebt. Dus hij mag er wel in posten. Reageren
ShortY- Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Echt een hele mooie video is dit, net even afgekeken, en het sluit prachtig aan op het verhaal. Nog nooit eerder gezien deze video, ik wist wel dat hij er was. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik heb het filmpje op mijn psp staan, ik heb het gewoon gedownload met een extensie van firefox Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Dit is GEEN bump, want ik vind dat ik voor deze vraag geen topic moet aanmaken! Dus dit is mijn vraag, staat er op het internet misschien ook ergens de introduction van sa maar dan nl ondertiteld? Ikzelf heb het niet gevonden! hopelijk kunnen jullie mij helpen? gta-freak2 Reageren
Velaro Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Dit is GEEN bump, want ik vind dat ik voor deze vraag geen topic moet aanmaken!Dus dit is mijn vraag, staat er op het internet misschien ook ergens de introduction van sa maar dan nl ondertiteld? Ikzelf heb het niet gevonden! hopelijk kunnen jullie mij helpen? gta-freak2 Ik denk het niet, tenzij iemand zo'n speciale versie gemaakt heeft. Misschien wil iemand die genoeg tijd heeft even met één of ander programma Nederlandse ondertiteling eronder zetten, zodat je het beter begrijpt. Maar op het Internet heb ik er geen gevonden, misschien kan je zelf ook nog eens rondkijken ? Reageren
Cencicodis Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Hij is echt vet man!!! Reageren
erterer0 Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Erg goed filmpje, eerst was GTASA erg onduidelijk, ik had het gevoel missie`s te doen zonder benul waar het voor nodig was, maar nu is me het heel wat duidelijk, maar de stroryline is nog steeds erg moeilijk te begrijpen Gta 3 zijn storyline is nog de makkelijkste. Reageren
gammie_ Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ben dit filmpje nog nooit tegen gekomen, echt top erg leuk en interessant om te bekijken Bedankt Reageren
Dx11 Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) dat op het einde is wel heel hard dat die moeder word uitgemoord, best wel zielig voor beverly, zo beter? Bewerkt: 10 oktober 2006 door Delanoll Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.