Jump to content

GTA San Andreas: The Introduction.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hè hè! Eindelijk heb ik het filmpje gezien, het maakte een hoop duidelijk. Ook leuk dat we wat van CJ zagen in Liberty City, wel jammer dat hij daar ook nog een beetje een loser is (niet dat ik iets tegen CJ heb; ik vind hem één van de coolste GTA personages :Y) Omdat hij een auto e.d. moest jatten. En wat ziet Salvatore Leone er jong uit zeg! Vergeleken met GTA: LCS wel. Van Ken Rosenberg is ook wel grappig om te zien dat hij van een afkickcentrum vandaan komt, en probeert Tommy Vercetti in Vice City te bereiken.

Ach ja, het heeft voor mij weer wat duidelijk gemaakt, leuk filmpje en hij duurde tenminste eens een keer niet zo kort. ;)

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dago58x

5

• San_Andreas_Nigga

3

• quinton

2

• ~Lance Vance

2

Geplaatst:

mooi nu begrijp ik alles van die green sabre enzo en op een website of deze site zeggen ze dat cj wegloopt voor de gangs maar in libery city is hij zelf een gangster lol hij slaat ieùmand in elkaar pakt een auto af en al maarja ik ga maar zeggen goed gedaan carl johnson :sigaar:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Mooi filmpje :*D Echt heel verduidelijkend, en dat met die kill op zijn ma, dat Sweet Carl belt en zegt, It's mom, she's killed. En dan speelt San Andreas zich af ;):Y

Mooi filmpje, echt mooie graphics voor een ingame scene. En ook chill dat je af en toe die Sabre ziet rijden op weg naar de hood. :-(

Greetz,

GTA Vice VIP

Geplaatst:

Ik heb hem al eens eerder gezien via een link vanuit 't forum.

Ik vond het echt wel een vette film :) Als werd meteen veel duidelijker voor mij.

Goeie film dus :klap:

Geplaatst:

Sorry dat ik het zeg maar warom dit topic dumpen

dit topic is al 3 maanden oud

je kan gewoon de inroductie kijken

niet gelijk in 3 maand topic dumpen

Geplaatst:

Je mag het topic wel bumpen, maar alleen als je er wat nuttigs aan toe te voegen hebt.

Dus hij mag er wel in posten. :)

Geplaatst:

Echt een hele mooie video is dit, net even afgekeken, en het sluit prachtig aan op het verhaal. :klap: Nog nooit eerder gezien deze video, ik wist wel dat hij er was.

Geplaatst:

Ik heb het filmpje op mijn psp staan, ik heb het gewoon gedownload met een extensie van firefox :puh:

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Dit is GEEN bump, want ik vind dat ik voor deze vraag geen topic moet aanmaken!

Dus dit is mijn vraag, staat er op het internet misschien ook ergens de introduction van sa maar dan nl ondertiteld? Ikzelf heb het niet gevonden! hopelijk kunnen jullie mij helpen?

gta-freak2 :cya:

Geplaatst:
Dit is GEEN bump, want ik vind dat ik voor deze vraag geen topic moet aanmaken!

Dus dit is mijn vraag, staat er op het internet misschien ook ergens de introduction van sa maar dan nl ondertiteld? Ikzelf heb het niet gevonden! hopelijk kunnen jullie mij helpen?

gta-freak2 :cya:

Ik denk het niet, tenzij iemand zo'n speciale versie gemaakt heeft. Misschien wil iemand die genoeg tijd heeft even met één of ander programma Nederlandse ondertiteling eronder zetten, zodat je het beter begrijpt. Maar op het Internet heb ik er geen gevonden, misschien kan je zelf ook nog eens rondkijken ? :)

Geplaatst:

Erg goed filmpje, eerst was GTASA erg onduidelijk, ik had het gevoel missie`s te doen zonder benul waar het voor nodig was, maar nu is me het heel wat duidelijk, maar de stroryline is nog steeds erg moeilijk te begrijpen :Y

Gta 3 zijn storyline is nog de makkelijkste.

Geplaatst: (bewerkt)

dat op het einde is wel heel hard dat die moeder word uitgemoord, best wel zielig voor beverly,

zo beter?

Bewerkt: door Delanoll

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...