Slimm Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Onderwerp: Eminem Soort design: 'Signature' Size design: Max 640x480 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk
.Levi. Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Come get some bro! Lol ik ga nu tegen freaky eminem fan battle-en. Design will soon come Edit: Battle thema - Eminem. Succes Le. Bewerkt: 16 februari 2006 door .Levi.
Typhoon Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Ik vindt die van Slimm wat te donker. Ik vindt die van Levi gewoon mooier. Stem: Levi
Grove St. Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Allebei prachtig! Maar als ik toch naar mijn gevoel en smaak en design en alles kijk ga ik toch voor: .Levi. Puikwerk allebei!
RonaldVC Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) Mijn stem gaat naar Slimm, die kleuren, letters, ik vind alles goed bij elkaar passen.. Die van Levi is ook mooi, maar ik vind dat wazige niet zo. De manier hoe je jouw naam erin hebt gemaakt is wel weer top.. Stem voor Slimm dus.. Bewerkt: 16 februari 2006 door RonaldVC
DaddyPimp Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Mijn stem gaat naar Slimm. Het plaatje past goed bij de achtergrond (Heb je die er btw zelf ingeplakt of stond'ie er al? ) en die tekst rechtsonder is ook mooi.
Froodooo Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Nou, dan is hier toch eindelijk de battle waarnaar ik al een tijdje uit zat te kijken. Het mooie werk dat ik had verwacht van jullie, is zeker weten uitgekomen, het ziet er geweldig uit! .Levi. Ziet er erg mooi uit, die verlaten straat met die man erbij! De lichten die erin zitten, zijn ook goed gedaan, die geven heel goed licht! De tekst is ook heel goed, niks op aan te merken. Slimm Die van jou ziet er ook weer geweldig uit, de kleuren zijn erg mooi! Ik weet niet of die gast in het echt groen haar heeft. maar het ziet er in ieder geval wel grappig uit! Ook een topwerkje dit. Na lang peinzen, heb ik besloten, dat mijn stem gaat naar: Slimm Allebei nog heel veel succes, laten we hopen dat het een spannende strijd wordt!
Arjen Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Slimm heeft naar mijn mening het beste ervan gemaakt. Jammer genoeg vind ik het kleurgebruik van beide niet zo goed, het is iets té dof.
Giorgo Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) Ik weet echt niet wat te zeggen, prachtig gewoon. Ze zijn echt beide even mooi. Dus ik ga niet voor het Design maar voor de tekst. Ik vind dat er duidelijk meer kracht in de tekst van Slimm zit. Dit is verwezen naar ''The Way I Am'' dit weet ik omdat dit je lievelingsong is Slimm . Maar zoals ik al zeg Levi ze zijn beide hetzelfde maar de tekst heeft me helpen beslissen. Echt mooi allebei, Nogmaals echt mooi. Ik krijg er duizelingen van . Ik gebruik ze tevens al als Wallpaper. Oh daar let ik nu pas op, Slimm ik vind je border iets té dik. Levi nog verder in de battle, Succes ! Bewerkt: 16 februari 2006 door Giorgo
Grove St. Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Ik zie geen tekst in de wallpaper van Slimm
Giorgo Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) Hij schrijft daar rechtsonder '' Tired Of All Ya''. Dit verwijst naar The Way I Am omdat hij het beu is zoveel aandacht te hebben. Hij wil geen mensen rond zijn hoofd ofzo en ze stellen steeds dezelfde vragen : Waar hij is opgegroeid, welke school hij ging... Maar ik dwaal wat af . Maar de tekst staat rechtsonder in zijn Wallpaper. Inderdaad Arjen, Slimm beschrijft het als een grote Signature. >>> Door .Levi.: Ik denk dat het niet met de nummer 'The Way I Am' te maken heeft. Als eminem fan weten de meeste wel dat hij nu in een dip zit. Ik denk dat Slimm het meer daar over heeft. Maar dat is wat ik denk..<<< @ Levi, ja dat zal het wel zijn . Maar de laatste tijd luister ik dat liedje veel en ik ken het helemaal vanbuiten en ik dacht er opeens aan. Ik denk dat ik nog eens een bezoekje aan trshady moet brengen . Bewerkt: 16 februari 2006 door Giorgo
Arjen Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Ik zie geen tekst in de wallpaper van Slimm Rechtsonderin. Tekst is niet verplicht in een ontwerp. [het is geen wallpaper]
Nemean^inf Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Levi, Die van levi vind ik beter ziet er beter uit kwa kleur en kwa text blend het beter. Kvind het haar niet zo mooi en de schoenen of ligt misschien aan het plaatje of slimm gedaan ik weet het niet.
Recommended Posts