Grove St. Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Die tekst is veel te donker, ik zag hem nog geen eens
Synchro Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Omg , dit zijn een van de beste designs van eminem die ik ooit heb gezien.. Vind ze allebei even prachtig , maar ik moet toch stemmen. Slimm zegt mij iets meer , meer kleuren die erbij passen.
P-Jamma Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Moeilijk om te kiezen, maar m'n stem gaat naar Slimm... Succes allebei nog!
Mazzeltje Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Wat leuk dat jullie tegen elkaar gaan. Maar mijn stem gaat toch naar Levi. Bij Levi zie je Eminem's gezicht beter en dat vind ik persoonlijk mooier. Die van jou is ook wel mooi hoor, Leon.
AmsterdamBoy Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 .Levi. Je ziet het toch al?
Yohan Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Damn, ik ze beide zo tof... Maar ik vind dat stijltje van Slimm net iets vetter alleen iets te geel na mijn mening (maar dat zei ik op MSN al), Levi die van jou is ook te vet... Ik stem Slimm Dit gebeurt er als twee Shady freaks het tegen elkaar opnemen..
.Levi. Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 W8 Slimm ik neem wraak. Was een spannende battle, maar Slimm heeft gewonnen en krijgt een halve punt, ik bedoel een hele. Levi -1. Topic closed.
Recommended Posts