Jump to content

Welke browser?


Mpp

Browsers  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke browser gebruik jij het meest?

    • Mozilla Firefox
      42
    • Internet Explorer
      17
    • Opera
      2
    • Netscape
      0
    • Anders, namelijk...
      2


Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    5

  • wizkid4590

    3

  • Godrax

    3

  • Upstream

    3

Firefox is de beste browser die er is. Microsoft is daarom ook woedend dat steeds minder mensen Intern Explorer gaan gebruiken omdat Firefox gewoon veel en veel beter is. Het is a) veilig in gebruik al zal je dat misschien niet zo snel opvallen, b) het is sneller en veel mensen geloven dat niet omdat een pagina echt iets langer, c) het is makkelijker in gebruik.

Download het en ervaar het zelf.

Tip: met CTRL+T kun je nieuwe tablad openen, hiermee kun je 4 topics tegelijk in EEN window bekijken. Het is niet zo dat er max. 4 mogen, je kunt er veel meer doen, maar dan heb je zeker wel wat geheugen nodig, soms gebruikt mijn Firefox zeker zo'n 80MB Ram van mij omdat ik gewoon veel pagina's open heb staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik ook FireFox, precies om de redenen die X-TX al noemde, vooral die tabbladen functie is handig! Er zit rechtsboven in je scherm ook een vakje waar je snel iets mee kan opzoeken op bijv. Google, dat gebruik ik ook best vaak.

Ik heb mijn ouders er helaas nog niet van kunnen overtuigen dat FireFox beter is :puh:

Firefox Download

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn ouders er helaas nog niet van kunnen overtuigen dat FireFox beter is :puh:

Firefox Download

Ik helaas ook niet. :-(

Hieronder staan een paar handige extensies die ik gebruik.

tabbrowser preferences.

Dit is een handige extra voor tabbladen.

All in one gestures

Handige extra's met de rechtermuisknop, zoals vorige, volgende, nieuw tabblad of een nieuw venster.

gmail notifier

Handig als je gmail hebt, dan krijg je een automatische reactie als je een mail krijgt.

Imageshack right-click

Via deze extensie is uploaden van plaatjes op het web snel gedaan via het snelmenu.

Link to comment
Delen op andere websites

wat is GMAIL?

firefox is echt de beste veel beter dan IE

Gmail is de email adres leverancier van google. Een soort hotmail, maar dan van google.

De voordelen zijn

-grote inbox ruimte

-pop3 toegangelijk

-grote bijlages verzenden

-en nog een hele hoop

Maar het zit momenteel nog in béta fase. En je kan alleen een account krijgen met een "invite"(=een uitnodiging die iemand anders moet sturen ;) ).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...