Jump to content

GTA2 in window screen


lagoa!

Recommended Posts

Beste GTA'rs

Ik heb een vraag aan jullie.

Is er een manier waardoor je GTA2 in een klein venster kan laten draaien?? In de GTA Manager staat deze optie er wel maar zodra je wilt gaan spelen geeft het geen enkel effect.. De reden waarom ik dit vraag is omdat we op school van half 9 tot half 4 bijna niks zitten te doen en GTA2 vult de tijd dan goed op! :D Alleen het risico is te groot om GTA full screen te spelen ivm opstarten en afsluiten enzo..

Is hier een Mod voor of een patch dat deze funktie wel werkt?

Kan iemand me helpen? :D

Thnx alvast!!

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij doet die functie het gewoon vanuit de manager, welke versie gebruik je? Ik raad 9.6 of 9.6F aan.

Anders moet je misshien even bij Configuratiescherm -> Beeldscherm -> Scherminstellingen je beeld groter maken. 1024x924 (als het goed is). Als dat nog niet werkt, leg dan gewoon aan de leraren uit dat GTA2 het tofste spel op de wereld is! :Y

Wat die patch betreft. -> Download

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Dan gebruik je 1024x768... Ook best. :puh:

En je versie staat in het MAIN MENU onderaan. Witte letters, in het midden, niet te missen. :bonk:

Ik heb Windows XP Professional, daar lukt het ook niet op. (Dat zie ik nu pas. :bonk:). Op Windows 98 en NT lukt het wel. :Y (Misschien dat er nog andere versies zijn, maar dat weet ik ook niet).

Overigens nog een tip als je snel het spel afwilt sluiten. ALT+F4 indrukken (tegelijk). :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...
GTA2 kan alleen in een venster draaien als je beeldscherm op 16bits staat. Ik heb geen ervaring met Vista, maar in XP stel je dit in via rechtermuisknop bureaublad > Eigenschappen > Kleurkwaliteit: gemiddeld (16 bits) > OK.

Ik weet denk ik wel waar ik dat in vista kan vinden. Ik ga het even proberen alvast bedankt.

EDIT:

Ik heb vista op 16bit gezet en de manager wil hem nu wel in een window draaien. Hartstikke bedankt.

Bewerkt: door LXZ-76
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...