Stefan.V Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Beste mensen, Ik wil graag de savegame van SA hebben voor de PS2. Deze staat op de gtagames.nl, maar omdat ik problemen heb met aanmelden daar, kan ik deze niet van de site halen. Nu heb ik al gezocht naar andere sites waar die te vinden is, maar k kan niks vinden. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn de savegame naar *** (at) *** DOT ***te sturen?? Of mij een andere site geven waar ik hem kan downlaoden?.. alvst bedankt! gr Stefan Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 100% savegame voor de PlayStation 2! Features: Verhaallijn 100% compleet Infinite ammo Max. Spieren Killer level voor alle wapens Alle mogelijkheden tot het hoogste level Alle kleren in CJ's klerenkast Goude medailles in alle trainingsscholen Zeer goede relaties met alle meiden En meer! Waarschuwing: Om deze savegame op je memorycard te zetten heb je een USB-Stick en speciale software nodig zoals 'Max Drive' of 'X-Port'. Readme: 1. Kopieër het .max bestand op je USB-Stick 2. Start dan je PS2 met de "AR Max" Cd en de USB Stick in een van de 2 slots. 3. Zet nu de Savegame via "Max Memory" op jouw memorycard. Groote: 152.44 kb Download: http://rapidshare.de/files/13397493/gtasa_...vegame.zip.html Deze download is gewoon afkomstig van www.gtagames.nl BTW: Je mag eigelijk geen email adressen posten. Typhoon. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 waar haal je zo`n cd? Reageren
Giorgo Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Een ARMAX Cd denk ik dat je bedoelt ? Deze kan je wel krijgen in alle Gamezaken zoals Game Mania enz... Die kost nu nog ong. 30-, denk ik. Misschien kan je hem wel bestellen van www.bol.com Succes verder, tenminste als je je een ARMAX aanschaft. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Een ARMAX Cd denk ik dat je bedoelt ?Deze kan je wel krijgen in alle Gamezaken zoals Game Mania enz... Die kost nu nog ong. 30-, denk ik. Misschien kan je hem wel bestellen van www.bol.com Succes verder, tenminste als je je een ARMAX aanschaft. nou ik heb de cd action replay max net gekocht bij de e-plaza voor €5 Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) maar wat is die max-drive dan? srry van de dubbel post ik had perongeluk een heel nieuw berigt gedaan inplaats van een bericht bewerken :$ Bewerkt: 25 februari 2006 door plippop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.