::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Wat vind JIJ de beste Rampage in welke GTA dan ook??? Ikzelf die op dat houten geval in de zee van Vice City. Daar moet je boten neerknallen. The Hawk PS:Ikzelf vind dat de Rampages best makkelijk zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 Autotjus late ontploffe! In vc volgens mij... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 ik vind die van die boten ook wel leuk dat je al die boten af kan knallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 Rampages? Geef mij maar Kill Frenzies, van GTA2! (waarom hebben ze de naam in hemelsnaam veranderd?! Driewerf zonde!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Vast omdat de meeste gebruikers van Vice City en GTA 3 dan zouden zeggen: Goh, dit zat ook al in GTA 2, wat een oud feitje zeg! <_< The Hawk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 'Feitje'? Die dingen zijn precies hetzelfde... Alleen de naam is anders! Bovendien heette het in GTA1 al 'Kill Frenzie', en er zijn wel meer dingen hetzelfde gebleven... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 14 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 In GTA 3 hete het Rampage. In Vice City ook!! In GTA 1 Was het Kill Frenzie. In GTA 2 Was het kill Frenzie. Eerlijk verdeeld toch?!?!?! :o The Hawk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Wat maakt het uit? Praat gewoon lekker verder over welke je de leukste vind, hoe het ook heet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 Ik vind niet echt 1 van de rampages cool ofzo, ze zijn allemaal beetje hetzelfde je moet schieten op iets of iemand en das wel leuk en dat binnen een bepaalde tijd. Dan kies ik voor die ene in de North point mall, dat is gewoon een coole plaats om mensen neer te knallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whizz Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 Bovenop het dak van de airport, daar ligt (denk ik) een rampage met een bazooka Lkkr auto's afknallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[E]lmex Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 ja idd whizz! dat wou ik ook zeggen :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2004 Ik vind die 2 daar op het strand! Kan dit verplaatst worden naar GTA Vice City help? Daar hoort hij namelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.