pietjuh1 Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 euy, ik las zonet dat swif stopt omdat de leider het te druk heeft.... maar ik zag ook dat er veel belangstelling was en dat veel mensen wouden joinen.... uds ik d8 waarom kan niet iemand anders het hele swif project overnemen en er mee verder gaan..? ik zou als iedereen het wil.. wel meehelpen met het weer opbouwen van swif maar niet alleen.. zeg hier ff wat jullie er van vinden of swif egt nu in 1x weg moet of dat andere mesne er mee verdergaan? Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Ik vondt SwiFMaps leuk (was er member van) Maar ik heb de laatste tijd niet veel tijd gehad om mappen te maken.. en heb er ook niet zo veel zin in.. het zou leuk zijn als het er weer kwam.. Maar mij maakt het niet veel uit. Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 vakantie komt er aan duss hebben de meeste weer tijd genoeg (als je niet op vakantie gaat) en we kunnen later dan toch stoppen als niemand meer zin heeft.... Reageren
RobbertR Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Ik zou het wel willen overnemen als het mag. Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Je zal het aan Jarno moeten vragen.. het is van hem. Reageren
Jarno Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Starkiller van mij mag je. Moet je wel nieuwe topics maken. Je mag de bestaande maps die bij SwIFMaps zijn wel nog gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.