Tim Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Ik heb een raar probleem, ik wou een model exporteren naar dff, ik had alle coordinaten op x0, y0 z0 gezet, ook de draaihoeken staan op 0, Maar toen ik de dff wou importeren in 3ds max om een COL file te maken, was die dff ondersteboven, ik kon hem niet terugdraaien omdat hij dan ontzichbaar werd. Ik heb gewerkt met KAM IO scripts, kan iemand mij helpen en uitleggen wat ik mogelijk fout kan hebben gedaan. Mijn model stond eerst in een draaihoek, toen had ik die geattached met een ander object waarbij de draaihoeken op 0 stonden. Maar daarna had ik toch weer gedetached. mijn model gaf aan dat de rotatie op 0 stond, maar toch is mijn model op zijn kop, hier een screen: Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Je moet even op het plaatje rechts van de regenboog drukken en dan op EFFECT PIVOT ONLY, zet dan alles op 0 (dus ook draaihoek).... Reageren
Tim Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Ik heb precies gedaan wat jij zegt, maar dat helpt helaas niet, zal er iets mis zijn met mijn dff io ik heb het volgende gedaan hierarchy-->affect pivot only, onder alignment had ik op 'center to object' gedrukt, toen had ik alle coordinaten op x0 y0 z0 gezet, en de rotatie ook op 0, maar ik zie nog steeds geen verschil, wat heb ik dan fout gedaan? Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Raar, het zou in principe moeten werken. Probeer anders eens een nieuwer script. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Probeer het eens met de SA_DFF, tenminste als je het voor SA gebruikt Reageren
Blastov Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Weet je echt zeker dat de x of de y draaihoek echt niet op 180 staat ? Anders moet ik het maar voor je ingame zetten Reageren
Tim Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) nee 100% zeker is het model niet gedraait en ik weet begot niet waar het aan ligt, maar tijdens het opstarten, geef 3ds max wel een fout dat er iets in een script niet goed is, alleen daar staat geen dff io enzo, en ja, als ik vc opnieuw wil installeren, krijgen ik bij het deinstalleren een fout 'onherstelbare fout bij installatie' en dan kan die niet meer installeren Bewerkt: 16 februari 2006 door Tim Reageren
gangster28 Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Mischien helpt de Mirror. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.