Jump to content

Taxi missie


keesonline17

Recommended Posts

Hallo,

Ik ga beginnen aan de taxi missie (100 mensen afzetten).

Alleen ik wil dit niet in een keer doen.

Nu heb k 10 man afgezet en uit de taxi auto gestapt als ik dan later weer verder wil (dus 11,12,13) begint die weer bij 1 2 3..

Moet het toch in een keer gedaan worden?

Gr :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit stukje komt rechtstreeks van WikiGTA:

Beschrijving: Het doel is om 100 passagiers af te zetten op hun bestemming. Dit hoeft niet in één keer, maar je krijgt wel extra geld wanneer je meerdere passagiers achter elkaar afzet. Tevens krijg je een geldbonus wanneer je iemand op zijn bestemming brengt binnen de helft van de tijd. Wanneer je te ruw rijdt zullen je passagiers uit je taxi vluchten, en wanneer je taxi compleet gesloopt is zullen je klanten weigeren in je taxi te stappen.

Beloning: Alle taxi’s hebben in plaats van een claxon een turbo-boost, waarmee ze kunnen springen.

Retrieved from http://nl.wikigta.org

Wel heel raar. Want ik hoefde het ook niet in één keer te doen.

Als je een paar ritjes gedaan hebt moet je wel even saven hè, anders heeft het geen zin. Dan zou het gewoon moeten werken...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, wees maar niet bang. :D Het spel begint iedere keer weer opnieuw te tellen, maar onthoudt wel degelijk dat je er al 10 gedaan hebt. Probeer overigens wel altijd series van 10 te maken, dat is beter voor de bonussen. Maar 10 series van 10 geven je uiteindelijkde de nitro-taxi. Succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je even in de war zat met San Andreas, Schaap. In Vice City krijg je namelijk een superjump op alle taxi's als je honderd passagiers hebt weggebracht, en geen nitro. In San Andreas krijg je wel nitro.

Nog een tip: Speel eerst de missies van Kaufman Cabs uit. Nu kun je met de Zebra cab rijden. Deze taxi is sneller en sterker.

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je wel Vliegende Hollander: was toch al weer een paar maanden geleden dat ik beide GTA's door elkaar heen haalde :D. Stom. Maar hopelijk is het ook bij Vice City niet noodzakelijk 100 passagiers in 1 keer weg te brengen.....

Nee, 100 passagiers in één keer is gelukkig niet nodig. Als je wilt weten hoeveel passagiers je al hebt weggebracht, kun je bij de stats kijken en dan bij 'taxi fares made' ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...