ifc3 Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Ik heb nu ook een Signature maker. Dit is nog in de testfase. Kunnen jullie ook even zeggen wat er beter moet? (Instructies: zet het bestand logo.png en sig.png in dezelfde map als sigmaker.exe) Signature Maker (2,66MB) Reageren
The Mafia Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Ik vind het een best goed progamma maar het uiterlijk kan wel wat beter en meer opties bij het maken van de sig. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Hmm, Leuk idee maar ik denk dat het het beste is om met PS een prog te maken. Met PS heb je alle opties en met dit haast niks. Voor beginners of mensen die niet weten hoe PS werkt is dit miss handig. Maar dan moeten er nog veel opties bij. Reageren
ifc3 Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Hmm,Leuk idee maar ik denk dat het het beste is om met PS een prog te maken. Met PS heb je alle opties en met dit haast niks. Voor beginners of mensen die niet weten hoe PS werkt is dit miss handig. Maar dan moeten er nog veel opties bij. Zoals? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Brushes ofzo. Dat je iets zelf kan maken. En niet een achtergrond logo en text. Verschillende scanlines etc. Reageren
Mpp Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Hoe maak je zo een prog Kan je het me leren Kan je me pleaz een PB stuuren voor je MSN egt cooool Reageren
ifc3 Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Heeft iemand nog iedeeen voor mijn progje (die haalbaar zijn) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.