Jump to content

MSN

::: Tha Hawk :::

Recommended Posts

Geplaatst:

Vet klote man,

Als je 30 dagen NIET achter Msn gaat,

wordt je account weggehaald!!

Dan heb je dus niks meer he!!

The Hawk

Geplaatst:

Je moet je gewoon af en toe inloggen. Hotmail heeft heel veel accounts, dat kunnen ze niet allemaal bijhouden. Daarom verwijderen ze niet actieve accounts. ;)

Geplaatst:

Ik had gisteren gekeken en toen had ik ook zo'n mailtje van de hotmail medewerkers asl ik een dag langer had gewacht was ik ook al mijn contactpersonen kwijt

Geplaatst:

Ja bij de betaalde cker :unsure:

En dat van 30 dagen niet actef is ook nieuw voor mij want vorig jaar was ik heel lang op vakantie toen ik wou ik loggen kreeg ik gewoon een scherm dat ik het opnieuw moest activeren en voor dat ik dat deed kon ik zelfs nog op msn MET contactpersonen :(

• 1 maand later...
Geplaatst:

Wat een onzin zeg na 30 dagen afwezig zijn wordt je account verwijdert.

Ik heb een email account op msn al bijna een jaar niet meer gebruikt en ik kom er net nog op.

Dus het is allemaal bullshit

Geplaatst:

Dit is inderdaad totale bull shit.

Een oud MSN account van mij werkte na een jaar niet gebruikt te hebben nog steeds!

Geplaatst: (bewerkt)
Hu? Ik kan anders nog steeds maar 150 contactpersonen!

Ja dat heb ik ook nog gewoon :(

Wat een onzin zeg na 30 dagen afwezig zijn wordt je account verwijdert.

Ik heb een email account op msn al bijna een jaar niet meer gebruikt en ik kom er net nog op.

Dus het is allemaal bullshit

Na 30 dagen moet je 'm wel opnieuw activeren ;) Maar je kan nog wel gewoon op Msn maar dus eerst activeren om je e-mails te lezen ;)

Dit is inderdaad totale bull shit.

Een oud MSN account van mij werkte na een jaar niet gebruikt te hebben nog steeds!

Jij leest je e-mails dan zeker nooit maar toen ik vorig jaar heel lang op vakantie was moest ik 'm daarna wel opnieuw activeren :(

Maar het is wel zo dat na een maand al je contactpersonen weg zijn!

Raar dat heb ik nog nooit gehad :unsure:

Bewerkt: door Timovich
Geplaatst:
Maar het is wel zo dat na een maand al je contactpersonen weg zijn!

Klopt half, ik heb dat account al 3 jaar op msn.

Juni dit jaar was ik ook al 5 maanden en daarvoor was ik ook al 3 maanden niniet meer op dat account geweest, wel waren al mijn contactpersonen er nog.

Nu zijn ze er inderdaad niet meer, me hele lijst is leeg, mischien dat dit een nieuwe regeling is ofzo, maar het zal wel weer allemaal verzonnen zijn door 1 of andere vage gast die niks te doen heeft, en gaat dus weer iets doen met msn om mensen bang te maken dat msn weggaat of dat je account dus wordt verwijdert als je een maand niet aanwezig bent.

Zal ook erg stom en lullig zijn voor de mensen die even een maand of half jaar terug gaan naar hun vaderland om hun familie weer te bezoeken of mensen die op gewoon op vakantie gaan voor een maand naar een ver land.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...