Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) :lol: als het waar is dan ga ik nu gelijk men lijst effe opslaan Edit : ziezo, das ook weer gedaan, nu hoef ik niet bang te zijn dat ik al men contactpersonen verlies Bewerkt: 19 december 2004 door san_andreas_boy Reageren
josie Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 'k mocht niet meer op msn van mijn ouders en heb net even ingelogt en na 5 maanden had ik nog gewoon al me contact personen Reageren
zupadomien Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Geplaatst: 28 december 2004 niemeer op msn van u ouders?? wa hebt gij uitgespookt :lol: :lol: :lol: Reageren
De_Hater Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Ja gewoon ff je contactlijst opslaan ja, niks aan de hand mensen. Verder hebben ze groot gelijk dat ze na 30 dgn accounts opschonen, is trouwens bij een heleboel gratis diensten zo, een termijn van 30 dgn, anders zouden er geen namen vrijkomen en verdienen ze niks aan je (hits / reclame inkomsten etc.) Gr Juan :ph34r: Bewerkt: 29 december 2004 door De_Hater Reageren
ShadowOps Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 ik had ook zo oude msn account was ik al een tijdje niet meer opgeweest en toen was ik alle contactpersonen kwijt echt vaag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.