Blastov Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) Oi, Het leek me wel een leuk idee om een topic te maken met alle modders van dit forum met wat info, De optie 'Nooit gedaan' kun je overal invullen Gelieve alle velden in te vullen Je vult dit lijstje in: De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: Aan welk project werk je op dit moment aan: *Beoordeel jezelf als modder: --- Kun je SA modden: Ja, ik kan bijna alles \ Redelijk wat \ Aantal dingen \ Paar dingen \ Kan ik niet Kun je VC modden: Ja, ik kan bijna alles \ Redelijk wat \ Aantal dingen \ Paar dingen \ Kan ik niet Kun je III modden: Ja, ik kan bijna alles \ Redelijk wat \ Aantal dingen \ Paar dingen \ Kan ik niet --- Kun je models in SA zetten: Ja, zonder bugs \ Ja, maar vaak met bugs \ Nee, kan ik niet Kun je models in VC zetten: Ja, zonder bugs \ Ja, maar vaak met bugs \ Nee, kan ik niet Kun je models in III zetten: Ja, zonder bugs \ Ja, maar vaak met bugs \ Nee, kan ik niet --- *Kun je 3Ds Max modellen: Goed \ Redelijk \ Beetje \ Kan ik niet *Kun je modellen met Z-Modeller: Goed \ Redelijk \ Beetje \ Kan ik niet *Kun je Sketchup modellen: Goed \ Redelijk \ Beetje \ Kan ik niet --- Kun je SCM modden: Goed \ Redelijk \ Beetje \ Kan ik niet Kun je missies maken: Goed \ Redelijk \ Beetje \ Kan ik niet Kun je threads maken: Goed \ Redelijk \ Beetje \ Kan ik niet Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Goed \ Redelijk \ Beetje \ Kan ik niet --- Kun je objecten mappen: Ja \ Nee Kun je objecten toevogen: Ja \ Nee --- Kun je een DFF maken: Ja, zonder bugs \ Ja, maar vaak met bugs \ Nee, kan ik niet Kun je een COL maken: Ja, zonder bugs \ Ja, maar vaak met bugs \ Nee, kan ik niet Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs \ Ja, maar vaak met bugs \ Nee, kan ik niet Kun je een IDE maken: Ja, zonder bugs \ Ja, maar vaak met bugs \ Nee, kan ik niet Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs \ Ja, maar vaak met bugs \ Nee, kan ik niet --- *Kun je een eiland met wegennet maken: Goed \ Redelijk \ Beetje \ Kan ik niet *Kun je landscap maken: Goed \ Redelijk \ Beetje \ Kan ik niet *Kun je gebouwen maken: Goed \ Redelijk \ Beetje \ Kan ik niet --- Kun je TXD's editen: Ja, heel mooi \ Ja, maar lelijk \ Nee, kan ik niet Kun je IFP bestanden maken\editen Goed \ Redelijk \ Beetje \ Kan ik niet --- Dit wil ik nog kwijt: Ik kan ook nog dit...: * Kijk na het gemiddelde wat je op dit forum ziet, zo moet je het beoordelen Veel gestelde vragen: Wat is een IFP Het bestandstype voor gta voor een animatie Bewerkt: 16 februari 2006 door Blaster27 Reageren
DaBeast Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Kun je SA modden:Nooit geprobeerd Kun je VC modden: Redelijk wat Kun je III modden:Nooit geprobeerd --- Kun je models in SA zetten:Nooit geprobeerd Kun je models in VC zetten: Ja, maar vaak met bugs Kun je models in III zetten: Nooit geprobeerd --- *Kun je 3Ds Max modellen: Goed *Kun je modellen met Z-Modeller:Beetje *Kun je Sketchup modellen: Goed --- Kun je SCM modden: Beetje Kun je missies maken: Nooit geprobeerd Kun je threads maken: Nooit geprobeerd Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Goed --- Kun je objecten mappen: Ja Kun je objecten toevogen: Ja --- Kun je een DFF maken: Ja, zonder bugs Kun je een COL maken: Ja, zonder bugs Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Ja, maar vaak met bugs Kun je een IPL maken: Ja, maar vaak met bugs --- *Kun je een eiland met wegennet maken:Nooit geprobeerd *Kun je landscap maken: Redelijk *Kun je gebouwen maken: Goed Ik kan ook nog dit...:Models converten en Textures converten --- Kun je IFP bestanden maken\editen Nooit geprobeerd Greetz Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: Aan welk project werk je op dit moment aan: *Beoordeel jezelf als modder: Dit wil ik nog kwijt: --- Kun je SA modden: Kan ik niet Kun je VC modden: Kan ik niet Kun je III modden: Kan ik niet --- Kun je models in SA zetten: Nee, kan ik niet Kun je models in VC zetten: Nee, kan ik niet Kun je models in III zetten: Nee, kan ik niet --- *Kun je 3Ds Max modellen: Kan ik niet *Kun je modellen met Z-Modeller: Kan ik niet *Kun je Sketchup modellen: Kan ik niet --- Kun je SCM modden: Kan ik niet Kun je missies maken: Kan ik niet Kun je threads maken: Kan ik niet Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Goed --- Kun je objecten mappen: Nee Kun je objecten toevogen: Ja \ --- Kun je een DFF maken: Nee, kan ik niet Kun je een COL maken: Nee, kan ik niet Kun je een TXD maken: Nee, kan ik niet Kun je een IDE maken: Nee, kan ik niet Kun je een IPL maken: Nee, kan ik niet --- *Kun je een eiland met wegennet maken: Kan ik niet *Kun je landscap maken: Kan ik niet *Kun je gebouwen maken: Kan ik niet Ik kan ook nog dit...: --- Kun je TXD's editen: Nee, kan ik niet Kun je IFP bestanden maken Kan ik niet Ik kan eigenlijk niks Ik ben wel goed in mods installen etc.. dat is ook niet moeilijk en dat snap ik wel. BTW Dabeast: Die MOD tag mag je niet gebruiken. Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: Wauzie Aan welk project werk je op dit moment aan: GTI *Beoordeel jezelf als modder: - Dit wil ik nog kwijt: Modden is --- Kun je SA modden: Ja, ik kan bijna alles Kun je VC modden: Ja, ik kan bijna alles Kun je III modden: Nooit geprobeerd --- Kun je models in SA zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in VC zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in III zetten: Nooit geprobeerd --- *Kun je 3Ds Max modellen: Redelijk *Kun je modellen met Z-Modeller: Kan ik niet *Kun je Sketchup modellen: Beetje --- Kun je SCM modden: Redelijk Kun je missies maken: Beetje Kun je threads maken: Goed Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Goed --- Kun je objecten mappen: Ja Kun je objecten toevoegen: Ja --- Kun je een DFF maken: Ja, zonder bugs Kun je een COL maken: Ja, zonder bugs Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Ja, zonder bugs Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs --- *Kun je een eiland met wegennet maken: Goed *Kun je landscap maken: Goed *Kun je gebouwen maken: Redelijk Ik kan ook nog dit...: Lol maken --- Kun je TXD's editen: Beetje Kun je IFP bestanden maken\editen Nooit geprobeerd Reageren
Blastov Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) Mijn eigen lijsie: De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: Blaster of Blaster_NL Aan welk project werk je op dit moment aan: GTA Mfia Stories *Beoordeel jezelf als modder: Dit wil ik nog kwijt: --- Kun je SA modden: Aantal dingen Kun je VC modden: Ja, ik kan bijna alles Kun je III modden: Nooit gedaan --- Kun je models in SA zetten: Ja, maar vaak met bugs Kun je models in VC zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in III zetten: Nooit gedaan --- *Kun je 3Ds Max modellen: Redelijk *Kun je modellen met Z-Modeller: Kan ik niet *Kun je Sketchup modellen: Redelijk --- Kun je SCM modden: Redelijk Kun je missies maken: Beetje Kun je threads maken: Beetje Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Goed --- Kun je objecten mappen: Ja Kun je objecten toevogen: Ja --- Kun je een DFF maken: Ja, zonder bugs Kun je een COL maken: Ja, zonder bugs Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Ja, zonder bugs Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs --- *Kun je een eiland met wegennet maken: Redelijk *Kun je landscap maken: Beetje *Kun je gebouwen maken: Redelijk Ik kan ook nog dit...: --- Kun je TXD's editen: Ja, maar lelijk Kun je IFP bestanden maken\editen: Nooit gedaaan Bewerkt: 16 februari 2006 door Blaster27 Reageren
X-TX Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: Neophyte13-2 denk ik, ook niet zo erg bekend. Aan welk project werk je op dit moment aan: Geen, alleen BF2. Vroeger VCU. *Beoordeel jezelf als modder: Slecht. Dit wil ik nog kwijt: Waarom post hij dit eigenlijk? --- Kun je SA modden: Kan ik niet Kun je VC modden: Aantal dingen Kun je III modden: Kan ik niet --- Kun je models in SA zetten: Nee, kan ik niet Kun je models in VC zetten: Ja, maar vaak met bugs Kun je models in III zetten: Nee, kan ik niet --- *Kun je 3Ds Max modellen: Beetje *Kun je modellen met Z-Modeller: Kan ik niet *Kun je Sketchup modellen: Goed --- Kun je SCM modden: Beetje Kun je missies maken: Kan ik niet Kun je threads maken: Kan ik niet (Wat is dat? Heb ooit gelezen op de site van Eclipse, maar ben al vergeten.) Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Beetje --- Kun je objecten mappen: Ja Kun je objecten toevogen: Ja --- Kun je een DFF maken: Ja, maar vaak met bugs Kun je een COL maken: Ja, maar vaak met bugs Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Ja, zonder bugs Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs --- *Kun je een eiland met wegennet maken: Kan ik niet *Kun je landscap maken: Beetje *Kun je gebouwen maken: Beetje Ik kan ook nog dit...: - --- Kun je TXD's editen: Ja, heel mooi Kun je IFP bestanden ...: Wat is dat? Reageren
burpicane Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: Burpicane Aan welk project werk je op dit moment aan: GTI *Beoordeel jezelf als modder: doen anderen maar Dit wil ik nog kwijt: Modden is just a hobby not my job --- Kun je SA modden: Ja, ik kan bijna alles Kun je VC modden: Ja, ik kan bijna alles Kun je III modden: Nooit geprobeerd --- Kun je models in SA zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in VC zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in III zetten: Nooit geprobeerd --- *Kun je 3Ds Max modellen: Redelijk *Kun je modellen met Z-Modeller: Beetje *Kun je Sketchup modellen: Beetje --- Kun je SCM modden: Beetje Kun je missies maken: Nooit geprobeerd Kun je threads maken: Nooit geprobeerd Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Goed --- Kun je objecten mappen: Ja Kun je objecten toevoegen: Ja --- Kun je een DFF maken: Ja, zonder bugs Kun je een COL maken: Ja, zonder bugs Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Ja, zonder bugs Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs --- *Kun je een eiland met wegennet maken: Goed/redelijk *Kun je landscap maken: Redelijk *Kun je gebouwen maken: Redelijk/goed als ik inspiratie heb Ik kan ook nog dit...: Auto's met heeeeeeel veeeeeel moeite --- Kun je TXD's editen: Nooit geprobeerd Kun je IFP bestanden maken\editen Nooit geprobeerd special thanx to wauzie omdat zijne bijna helemaal overheen komt en maar par dingen hoef aan te passen Bewerkt: 16 februari 2006 door burpicane Reageren
Bradley H. Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: BradleyH. Aan welk project werk je op dit moment aan: Geen enkel, --- Kun je SA modden: Ja, ik kan bijna alles Kun je VC modden: Ja, ik kan bijna alles Kun je III modden: Nooit geprobeert Kun je models in SA zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in VC zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in III zetten: Nooit geprobeert --- Kun je 3Ds Max modellen: Redenlijk Kun je modellen met Z-Modeller: Beetje Kun je Sketchup modellen: Ik haat sketchup Kun je SCM modden: Beetje Kun je missies maken: Kan ik niet Kun je threads maken: Beetje Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Goed --- Kun je objecten mappen: Ja Kun je objecten toevogen: Ja --- Kun je een DFF maken: Ja, zonder bugs Kun je een COL maken: Ja, zonder bugs Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Ja, zonder bugs Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs --- Kun je een eiland met wegennet maken: Goed Kun je landscap maken: Goed Kun je gebouwen maken: Goed --- Kun je TXD's editen: Ja, maar lelijk Kun je IFP bestanden maken\editen What the fuck is een IFP bestand --- Dit wil ik nog kwijt: naja, de vragen zijn haast allemaal hetzelfde. BradleyH. Reageren
burpicane Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 IFP zijn de animaties Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: DaddyPimp (Niet dat ik zo bekend ben ) Aan welk project werk je op dit moment aan: GTA: Live In Cali *Beoordeel jezelf als modder: 7 --- Kun je SA modden: Aantal dingen Kun je VC modden: Redelijk wat Kun je III modden: Paar dingen --- Kun je models in SA zetten: Nee, kan ik niet Kun je models in VC zetten: Nee, kan ik niet Kun je models in III zetten: Nee, kan ik niet --- *Kun je 3Ds Max modellen: Kan ik niet *Kun je modellen met Z-Modeller:Kan ik niet *Kun je Sketchup modellen: Goed --- Kun je SCM modden: Kan ik niet Kun je missies maken: Kan ik niet Kun je threads maken: Kan ik niet Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Kan ik niet --- Kun je objecten mappen: Ja \ Nee Kun je objecten toevogen: Ja \ Nee --- Kun je een DFF maken: Nee, kan ik niet Kun je een COL maken: Nee, kan ik niet Kun je een TXD maken: Nee, kan ik niet Kun je een IDE maken: Nee, kan ik niet Kun je een IPL maken: Nee, kan ik niet --- *Kun je een eiland met wegennet maken: Beetje *Kun je landscap maken: Redelijk *Kun je gebouwen maken: Goed --- Kun je TXD's editen: Ja, heel mooi Kun je IFP bestanden maken\editen Kan ik niet --- Dit wil ik nog kwijt: Zoals je misschien ziet, doe ik veel aan moddels maken en textures veranderen, ik ben niet echt van de DFF's, COL's en weet ik veel allemaal Ik kan ook nog dit...: Ik kan jongleren! Aan welk project werk je op dit moment aan: Geen enkel, Ook niet toevallig aan een of andere GTI/Myriad? Bewerkt: 16 februari 2006 door DaddyPimp Reageren
Blastov Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 DP brengt me op een idee om bij '*Beoordeel jezelf als modder: 7' gewoon een cijfer in te vullen en je mag ook deze gebruiken: 5,9 - 8,6 etc. Reageren
X-TX Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 IFP zijn de animaties Nooit van gehoord toen ik met GTA:VC bezig was. Of misschien ben ik al vergeten, het is ook al meer dan een jaar geleden. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: JGuntherS(@NL)Aan welk project werk je op dit moment aan: SA:2P--- Kun je SA modden: Redelijk Kun je VC modden: Nooit geprobeerd Kun je III modden: Nooit geprobeerd--- Kun je models in SA zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in VC zetten: Nooit geprobeerd Kun je models in III zetten: Nooit geprobeerd--- Kun je 3Ds Max modellen: Redelijk Kun je modellen met Z-Modeller: Beetje Kun je Sketchup modellen: Nooit geprobeerd--- Kun je SCM modden: Goed Kun je missies maken: Goed Kun je threads maken: Goed (als je missies kunt maken, kun je ook threads maken, aangezien missies speciale threads zijn ) Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Goed--- Kun je objecten mappen: Ja Kun je objecten toevogen: Ja--- Kun je een DFF maken: Ja, zonder bugs Kun je een COL maken: Ja, zonder bugs Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Ja, zonder bugs Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs--- Kun je een eiland met wegennet maken: Nooit geprobeerd Kun je landscap maken: Nooit geprobeerd Kun je gebouwen maken: Redelijk--- Kun je TXD's editen: Ja, redelijk (BTW, TXD's editen is niet meer dan plaatjes toevoegen in een TXD ) Kun je IFP bestanden maken\editen Ooit geprobeerd, lukte een beetje--- Dit wil ik nog kwijt: Hmm, modden is Ik kan ook nog dit...: Slapen en eten! Bewerkt: 17 februari 2006 door JGuntherS Reageren
gangster28 Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene:Gangster 28/Ryon.P Aan welk project werk je op dit moment aan:GTI SOL (<-GTA)en X-TX maps(<-BF2) *Beoordeel jezelf als modder:matig --- Kun je SA modden: Redelijk wat Kun je VC modden: Redelijk wat Kun je III modden:Aantal dingen --- Kun je models in SA zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in VC zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in III zetten: Ja, zonder bugs --- *Kun je 3Ds Max modellen:Redelijk *Kun je modellen met Z-Modeller:Redelijk *Kun je Sketchup modellen:Redelijk Kun je SCM modden:Beetje Kun je missies maken:Kan ik niet Kun je threads maken:Kan ik niet Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Goed --- Kun je objecten mappen: Ja Kun je objecten toevogen: Ja --- Kun je een DFF maken: Ja, zonder bugs Kun je een COL maken: Ja, zonder bugs Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Ja, zonder bugs Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs --- *Kun je een eiland met wegennet maken: Kan ik niet *Kun je landschap maken: Beetje \ *Kun je gebouwen maken: Goed --- Kun je TXD's editen: Ja, heel mooi Kun je IFP bestanden maken\editen Kan ik niet --- Dit wil ik nog kwijt: Ik kan ook nog dit...:BF2 modden. Reageren
pimh Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: Pimh Aan welk project werk je op dit moment aan: momenteel niks, ben een beetje aan het klooien *Beoordeel jezelf als modder: ik ga mezelf niet samenvatten --- Kun je SA modden: best veel Kun je VC modden: ongeveer net zoveel als bij SA Kun je III modden: ik heb gta3 niet --- Kun je models in SA zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in VC zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in III zetten: NVT --- *Kun je 3Ds Max modellen: steeds beter, ben verder dan de basis nu *Kun je modellen met Z-Modeller: nooit echt veel gedaan, kan het wel aardig *Kun je Sketchup modellen: dat is een zwart verleden --- Kun je SCM modden: redelijk Kun je missies maken: beetje Kun je threads maken: redelijk Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: goed --- Kun je objecten mappen: ja Kun je objecten toevogen: ja --- Kun je een DFF maken: Ja, zonder bugs Kun je een COL maken: Ja, zonder bugs Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Ja, zonder bugs Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs --- *Kun je een eiland met wegennet maken: Goed *Kun je landscap maken: Goed \ Redelijk *Kun je gebouwen maken: Goed --- Kun je TXD's editen: Ja, heel mooi Kun je IFP bestanden maken\editen Redelijk \ Beetje --- Dit wil ik nog kwijt: dat 3ds max sketchup ownt Ik kan ook nog dit...: phpen enzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.