Giorgo Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Je vult dit lijstje in: De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: Aan welk project werk je op dit moment aan: Gta Mafia Stories. *Beoordeel jezelf als modder: --- Kun je SA modden: Redelijk wat Kun je VC modden: Ja, ik kan bijna alles Kun je III modden: Redelijk wat --- Kun je models in SA zetten: Ja, zonder bugs \ Ja, maar vaak met bugs \ Nee, kan ik niet Kun je models in VC zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in III zetten: Ja, zonder bugs --- *Kun je 3Ds Max modellen: Kan ik niet *Kun je modellen met Z-Modeller: Goed *Kun je Sketchup modellen: Kan ik niet --- Kun je SCM modden: Kan ik niet Kun je missies maken: Kan ik niet Kun je threads maken: Goed Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Goed Kun je objecten mappen: Nee Kun je objecten toevogen: Ja --- Kun je een DFF maken: Ja, zonder bugs Kun je een COL maken: J Ja, maar vaak met bugs Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Nee, kan ik niet Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs --- *Kun je een eiland met wegennet maken: Beetje *Kun je landscap maken: Kan ik niet *Kun je gebouwen maken: Beetje --- Kun je TXD's editen: Ja, heel mooi Kun je IFP bestanden maken\editen: Redelijk Reageren
Blastov Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Kun je IFP bestanden editen? Knap hoor Bij SCM modden heb je 'Kan ik niet' dan kun je ook geen threads maken en voertuigen etc. plaatsen:puh: Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: KaasPizza Aan welk project werk je op dit moment aan: Dat is geheim. Beoordeel jezelf als modder: daar doe ik niet aan. --- Kun je SA modden: Redelijk wat Kun je VC modden: Redelijk wat Kun je III modden: Kan ik niet --- Kun je models in SA zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in VC zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in III zetten: Nee, kan ik niet --- Kun je 3Ds Max modellen: Redelijk Kun je modellen met Kan ik niet Kun je Sketchup modellen: Ik haat sketchup --- Kun je SCM modden: Beetje Kun je missies maken: Kan ik niet Kun je threads maken: Kan ik niet Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Goed --- Kun je objecten mappen: Ja Kun je objecten toevogen: Ja --- Kun je een DFF maken: Ja, zonder bugs Kun je een COL maken: Ja, zonder bugs Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Ja, zonder bugs Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs --- Kun je een eiland met wegennet maken: Redelijk Kun je landscap maken: Redelijk Kun je gebouwen maken: Redelijk --- Kun je TXD's editen: Ja, maar lelijk Kun je IFP bestanden maken\editen Kan ik niet --- Dit wil ik nog kwijt: zullen we bier drinken? Ik kan ook nog dit: zoveel bier drinken tot ik dood ga. Reageren
Fireman Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Naam: Fireman Projecten: LVS, RR en nog een paar kleinere dingen en mensen helpen Beoordeling: 7 --- Kun je SA modden: Redelijk wat Kun je VC modden: Kan ik niet Kun je III modden: Kan ik niet --- Kun je models in SA zetten:Nee, kan ik niet Kun je models in VC zetten: Nee, kan ik niet Kun je models in III zetten: Nee, kan ik niet --- *Kun je 3Ds Max modellen: Beetje *Kun je modellen met Z-Modeller: Beetje *Kun je Sketchup modellen: Beetje --- Kun je SCM modden: Beetje Kun je missies maken: Kan ik niet Kun je threads maken: Redelijk Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Goed --- Kun je objecten mappen: Ja Kun je objecten toevogen: Ja --- Kun je een DFF maken: Nee, kan ik niet Kun je een COL maken: Nee, kan ik niet Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Ja, zonder bugs Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs --- *Kun je een eiland met wegennet maken: Beetje *Kun je landscap maken: Redelijk *Kun je gebouwen maken: Redelijk --- Kun je TXD's editen: Ja, een beetje Kun je IFP bestanden maken\editen Kan ik niet --- Dit wil ik nog kwijt: Ik kan ook nog dit...: Ik kan mods maken met alleen kladblok en een coordinator Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: Jorge F. of jorge2005 Aan welk project werk je op dit moment aan: Dat is geheim. Beoordeel jezelf als modder: Ik ga niet van mezelf zeggen dat ik goed ben maar kan wel zeggen dat ik niet slecht ben --- Kun je SA modden: Zeer veel Kun je VC modden: Zeer veel Kun je III modden: Zeer veel --- Kun je models in SA zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in VC zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in III zetten: Ja, zonder bugs --- Kun je 3Ds Max modellen: Ja Kun je modellen met Z-modeller: Kan ik niet Kun je Sketchup modellen: Ik kan het wel maar ik haat het programma --- Kun je SCM modden: Beetje Kun je missies maken: Kan ik niet Kun je threads maken: Kan ik niet Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen: Ja --- Kun je objecten mappen: Ja Kun je objecten toevogen: Ja --- Kun je een DFF maken: Ja, zonder bugs Kun je een COL maken: Ja, zonder bugs Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Ja, zonder bugs Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs --- Kun je een eiland met wegennet maken: Wel goed Kun je landscap maken: Wel goed Kun je gebouwen maken: Wel goed --- Kun je TXD's editen: Ja, best wel goed Kun je IFP bestanden maken\editen: Kan ik niet --- Dit wil ik nog kwijt: Ik wil bier drinken samen met KaasPizza Ik kan ook nog dit: Mooi renders maken en mooie 3d filmpjes in 3ds max Bewerkt: 17 februari 2006 door Jorge_F Reageren
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Je vult dit lijstje in: De naam waarmee je bekend bent in de modding-scene: TNT Aan welk project werk je op dit moment aan: GTA: NP *Beoordeel jezelf als modder: ga ik niet doen, laat ik aan andere mensen over --- Kun je SA modden: Ja, ik kan bijna alles Kun je VC modden: denk het wel, nooit gedaan Kun je III modden: zie VC modden antwoord --- Kun je models in SA zetten: Ja, zonder bugs Kun je models in VC zetten: Nee, kan ik niet Kun je models in III zetten: Nee, kan ik niet --- *Kun je 3Ds Max modellen: Goed *Kun je modellen met Z-Modeller:Kan ik niet *Kun je Sketchup modellen: Kan ik niet --- Kun je SCM modden:Beetje Kun je missies maken:Beetje Kun je threads maken:Beetje Kun je voertuigen, wapens etc. plaatsen:Redelijk --- Kun je objecten mappen: Ja Kun je objecten toevogen: Ja --- Kun je een DFF maken: Ja, zonder bugs Kun je een COL maken: Ja, zonder bugs Kun je een TXD maken: Ja, zonder bugs Kun je een IDE maken: Ja, zonder bugs Kun je een IPL maken: Ja, zonder bugs --- *Kun je een eiland met wegennet maken: Goed *Kun je landscap maken: Goed *Kun je gebouwen maken: Goed --- Kun je TXD's editen: Ja, heel mooi (maar maak ze ook helemaal zelf met photoshop) Kun je IFP bestanden maken\editenKan ik (nog) niet --- Dit wil ik nog kwijt: Ik kan ook nog dit...: MAYA7, Zbrush 2, Brazil, Photoshop, Painter 9 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.