Grand_Theft_Vice_Freak Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 hey, ik heb hulp nodig, ik wil iets inzenden zodat mijn film op de site staat! maar ik weet niet waar ik het moet inzenden!!!! help me!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 Voor dit kan je het beste Joriz PM'en. Als hij het goed vindt kan hij hem toevoegen. BTW: Je bedoelt toch op www.gtagames.nl? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand_Theft_Vice_Freak Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 Voor dit kan je het beste Joriz PM'en. Als hij het goed vindt kan hij hem toevoegen. BTW: Je bedoelt toch op www.gtagames.nl? ja natuurlijk op gtagames, wat dacht je dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 Zie hier onze contactpagina. Let er wel op dat het momenteel een tijdje kan duren eer de download online staat. Ik heb tevens de topictitel wat gefatsoeneerd. Je hebt een probleem met je Caps Lock. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.