DenkaanHenk Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Hey ik heb weer een paar vragen. Ik ben bij een missie dat je moet dansen met een auto. Da,s een missie van sweet. Voor het dansen kun je geld inzetten. Ze zeggen als je heel weinig geld inzet. Dat je dan veel makkelijker de missie haald. Is dat zo ? En welke knoppen moet je gebruiken om heel weinig geld in te zetten ? Ik heb gta sanandreas op de computer. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Hey Denk-aan-Henk, Ja dat klopt. Als je heel weinig geld inzet, dan zal de tegenstanden minder goed bunnyhoppen. Hoe meer geld je inzet hoe beter de tegenstander gaat bunnyhoppen. Het minimun bedrag dat je in kunt zetten was geloof ik $50,- en het maximum $500,-. Ik weet het niet zeker hoor, want het is lang geleden dat ik deze missie heb gedaan. Maar met Linker Shift kun je er geld bij doen en met Spatie kun je het spel starten. Als je er geld af wilt doen moet je de Linkermuisknop indrukken Je begint automatisch al met een startbedrag van $50,- als je denkt ik wil meer winnen dan kun je meer inzetten. Voor alle zekerheid nog even de besturing gepost, zodat je precies weet hoe het moet. [Wat tussen deze vreemde haakjes staat betekend, hoe het pijltje eruit ziet tijdens het dansen.] Is het pijltje naar boven tijdens het dansen met de auto dan moet je 8 gebruiken. Snapje? 8 = Voorwielen [pijltje omhoog]2 = Achterwielen [pijltje omlaag] 4 = Zijwielen Links [pijltje links] 6 = Zijwielen Rechts [pijltje rechts] 8 & 4 = Voorwiel Links [pijltje schuin links omhoog] 8 & 6 = Voorwiel Rechts [pijltje schuin rechts omhoog] 4 & 2 = Achterwiel Links [ pijltje schuin links omlaag] 6 & 2 = Achterwiel Rechts [pijltje schuin rechts omlaag] Bewerkt: 17 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Harstikke bedankt voor al die antwoorden die je in een paar dagen aan mij hebt gegeven. Ik ga nu gelijk sanandreas achter de computer doen. Ik laat het wel even weten als ik de missie gehaald heb. Groetjes denkaanhenk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.